رئیس پلیس‌راه استان گیلان

بازگشایی محور قزوین رشت تا صبح فردا غیرممکن است/ مسافران از سفرهای غیرضروری خودداری کنند

رئیس پلیس‌راه استان گیلان با اشاره به اینکه بازگشایی محور قزوین رشت را تا صبح فردا غیرممکن است گفت: مسافران از سفرهای غیرضروری در محورهای برف‌گیر و کوهستانی خودداری کنند.

بازگشایی محور قزوین رشت تا صبح فردا غیرممکن است/ مسافران از سفرهای غیرضروری خودداری کنند

به گزارش ۸دی، حسین محمد پور، با اشاره به انسداد کامل محور لوشان به قزوین اظهار کرد: هم‌اکنون در محور کوهین شاهد کولاک و یخبندان هستیم و مسیر کاملاً مسدود شده است.

وی با اذعان به اینکه آزادراه قزوین به منجیل نیز از صبح امروز کاملاً مسدود شده است افزود: طبق اعلام فرماندهی پلیس‌راه استان قزوین زمان بازگشایی محور قزوین رشت حداقل تا صبح فردا امکان‌پذیر نخواهد بود.

رئیس پلیس‌راه استان گیلان با بیان اینکه کل مسیرهای کوهستانی استان شاهد بارش برف است، گفت: تردد در محورهای کوهستانی استان تنها با زنجیر چرخ ممکن خواهد بود.

محمد پور خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیروهای پلیس‌راهور در محور شمال به جنوب در منطقه سراوان، عوارضی امام‌زاده هاشم(ع)، ورودی شهر رودبار، در خروجی شهر رودبار از تردد هرگونه وسایل نقلیه جلوگیری می‌کنند.

وی با بیان اینکه طبق پیش‌بینی‌های هواشناسی، بارش برف در همه مناطق گیلان آغازشده، افزود: بارش برف از ساعاتی گذشته در گیلان آغازشده و تا ساعت چهار بامداد ادامه خواهد داشت.

رئیس پلیس‌راه استان گیلان تصریح کرد: مردم از سفرهای غیرضروری خودداری کنند اما اگر مجبور به ادامه سفر شدند حتماً در کنار زنجیر چرخ، البسه گرم، مواد غذایی خشک و آب رادیاتور و ضد یخ داشته باشند و با گرفتن اطلاعات سفر آماده به حرکت شوند.

محمدپور همچنین تردد در محور اسالم به خلخال را منوط به داشتن زنجیر چرخ دانست و گفت: همچنان محور پونل به خلخال در منطقه زندانه به دلیل ریزش بهمن و وجود کولاک بسته است.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه