فرماندار لنگرود در گفتگو با 8دی:

آماده باش دستگاه های خدمات رسان در غالب ۲۰ تیم در لنگرود/ ارائه خدمات در ارتفاعات به سختی انجام می شود

فرماندار لنگرود با بیان اینکه ارائه خدمات در مسیرهای کوهستانی کمی به سختی انجام می شود، گفت: ارائه و تأمین خدمات نظیر آب، غذا، سوخت و… در مسیرهایی با ارتفاعات زیاد به دلیل شرایط جوی و طبیعی به سختی صورت می گیرد.

آماده باش دستگاه های خدمات رسان در غالب ۲۰ تیم در لنگرود/ ارائه خدمات در ارتفاعات به سختی انجام می شود

سیدرضا جوادپور در گفت وگو با خبرنگار هشت دی با بیان اینکه کلیه دستگاه های ذیربط و ادارات این شهرستان در حالت آماده باش جهت مقابله با بحران برف بسر می برند، اظهار کرد: از یک روز پیش از بارش باران تمام اکیپ های راهداری، امدادنجات، هلال احمر و همه دستگاه های اداری و مدیریتی در غالب ۲۰تیم مختلف در سطح شهرستان مشغول ایجاد شرایط لازم و ارائه خدمات مناسب درخصوص بارش های پیش بینی شده هستند.

وی ادامه داد: از دیشب حدود۲۰ تا ۶۰ سانتیمتر برف در ارتفاعات شهرستان لنگرود داشتیم که این بارش ها همچنان ادامه دارد و اکیپ های راهداری مشغول باز کردن مسیرهای کوهستانی هستند.

فرماندار لنگرود با بیان اینکه ارائه خدمات در مسیرهای کوهستانی کمی به سختی انجام می شود، بیان کرد: ارائه و تأمین خدمات نظیر آب، غذا، سوخت و… در مسیرهایی با ارتفاعات زیاد به دلیل شرایط جوی و طبیعی به سختی صورت می گیرد ولی اکیپ های راهداری مشغول روان سازی و بازگشایی این مسیرها هستند.

جوادپور با اشاره به دستور استاندارگیلان مبنی بر آماده باش کلیه دستگاه ها و ادارات، گفت: بنا بر دستور استاندار در حالت آماده باش قرار داریم و کلیه ادارات، شهرداری ها، شوراها و دهیاران و…. به صورت شبانه روزی درحال خدمت رسانی به مردم هستند.

فرماندار لنگرود خاطرنشان کرد: در حال حاضر کلیه راه های ارتباطی در سطح شهرستان لنگرود باز و تردد در حال انجام است و تمام حامل های انرژی شامل آب، گاز، برق اتصال دارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه