اخبار لحظه ای بارش برف در شهرستان های گیلان؛

اتصال برق ۴ هزار خانوار روستایی گیلان/ آزاد راه رشت ـ قزوین بازگشایی شد/ مرگ جوان ۲۳ ساله در جنگل های رودبار

طبق نقشه های هواشناسی با تقویت جبهه هوای سرد و بارشی بارش برف از عصر جمعه در شهرستان های گیلان و تا عصر روز دوشنبه ۹ بهمن ادامه دارد.

اتصال برق ۴ هزار خانوار روستایی گیلان/ آزاد راه رشت ـ قزوین بازگشایی شد/ مرگ جوان ۲۳ ساله در جنگل های رودبار

به گزارش ۸دی،  طبق نقشه های هواشناسی با تقویت جبهه هوای سرد و بارشی بارش برف از عصر جمعه شهرستان های گیلان آغاز شد.

دوشنبه ۹ بهمن ۱۲:۰۱

برق ۴ هزار خانوار روستایی گیلان وصل شد

مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان اعلام کرد: برق بیش از ۴ هزار مشترک روستاهای آستانه اشرفیه، لاهیجان، سیاهکل و صومعه سرا به علت بارش برف و پارگی سیم ناشی از شکسته شدن شاخه درختان دیروز قطع شده بود که تاکنون برق چهار هزار و ۶۵۰ خانوار وصل شده است.

جمشید طالبی افزود: برق ۴۵۰ مشترک باقیمانده ۶ روستای لاهیجان و یک روستای سیاهکل با باز شدن راه های روستایی و حضور ماموران برق تا ظهر امروز وصل خواهد شد.
وی گفت:۳۵۰ نفر از کارکنان شرکت توزیع برق گیلان در قالب ۱۷۰ گروه برای رفع خاموشی های ناشی از بارش برف تلاش می کنند.

شماره تلفن ۱۲۱ و ۳۳۶۶۵۰۰۰ شرکت توزیع برق  پاسخگویی به مشترکان گیلانی در نظر گرفته شده است.

دوشنبه ۹ بهمن ۱۱:۵۰

آزاد راه رشت – قزوین بازگشایی شد

 ‌به گزارش۸دی، مهندس محمدرضا نازک کار با اشاره به مسدود بودن مسیر رفت آزادراه رشت – قزوین در محدوده سه راهی باباییان به علت ریزش کوه، اظهار کرد: این مسیر از ساعت ۱۴ امروز، ۲۲ خرداد بازگشایی شد.

وی ضمن قدردانی از تلاش راهداران جهت بازگشایی این مسیر، افزود: بازگشایی در مسیر آزادراه رشت – قزوین(باند برگشت به طرف رشت) واقع در ضلع شمالی شهر منجیل صورت گرفته است.

این مقام مسئول عنوان کرد: سامانه تلفن گویای ۱۴۱ مرکز مدیریت راه ها و شماره تلفن ۳۳۳۱۱۱۱۱ این اداره کل برای اطلاع رسانی از وضعیت راه ها به طور شبانه روز آماده است.

 یکشنبه ۸ بهمن ۲۱:۵۲

جوان ۲۳ ساله در جنگل های رودبار یخ زد

بخشدار خورگام با اشاره به جزئیات مرگ جوان رودباری گفت: جوان ۲۳ ساله بر اثر شدت سرما در جنگل روستای سی بن از توابع بخش خورگام فوت کرد.

به گزارش هشت دی محمود تاجی در گفت‌وگویی با اشاره به جزئیات مرگ یک جوان براثر سرما اظهار کرد: دو جوان حدود ۲۳ ساله صبح روز شنبه ساعت ۱۰ به جنگل برای شکار می‌روند که به علت برودت و سرمای هوا در همان نقطه برف‌گیر می‌شوند.

وی افزود: این دو جوان وضعیت خود را به اهالی روستا اطلاع می‌دهند و برادر کوچک آن‌ها بدون هماهنگی با نهاد یا ارگانی برای نجات آنان می‌رود که در همان موقع با مرگ برادر خود مواجه می‌شود.

بخشدار خورگام تصریح کرد: حوالی ساعت ۱۰ شب بود که خبر فوت این جوان را به بخشداری می‌دهند که با همکاری نیروی انتظامی و اداره راهداری به محل اعزام شدیم ولی چون منطقه صعب‌العبور‌ است تجسس با کندی صورت گرفت.

تاجی با اشاره به برف‌گیر شدن دو جوان دیگر گفت: در حال حاضر دو جوان دیگر پیداشده‌اند که حال آن‌ها نیز خوب است.

یکشنبه ۸ بهمن ۲۱:۰۸

راه دسترسی ۲۰ روستای سیاهکل مسدود است/ وقوع بهمن در مسیر سیاهکل به دیلمان

فرماندار سیاهکل با اشاره به مسدود شدن مسیر دسترسی ۲۵ روستای سیاهکل، گفت: ۲۰ تیم امداد رسانی مشغول بازگشایی به مسیر و خدمات به روستاییان هستند.

رضا اسلامی فرماندار سیاهکل شامگاه یکشنبه در گفتگو با خبرنگار هشت دی با اشاره به بارش برف شدید در این شهرستان اظهار کرد: برق ۱۲ روستای شهرستان سیاهکل قطع شده است.

وی با اشاره به اینکه ارتفاع برف در دیلمان به بیش از ۱متر و ۱۰سانتی متر رسیده است، افزود: شدت بارش برف و وقوع بهمن باعث بسته شدن محور سیاهکل به دیلمان شده است.

فرماندار سیاهکل با اشاره به مسدود شدن مسیر دسترسی ۲۵ روستای سیاهکل، گفت: ۲۰ تیم امداد رسانی مشغول بازگشایی به مسیر و خدمات به روستاییان هستند.

اسلامی با بیان اینکه بارش برف در شهر سیاهکل حدود ۴۵ سانتی متر بوده است، افزود: در روستاهای بخش مرکزی شهرستان برف به طور میانگین به حدود یک متر می رسد و علاوه بر این در دو روستای “میان مرز” و “کشتیگیر چاک” حدود دو متر برف بارید است.

وی در پایان گفت: ۱۶ اکیپ برق رسانی در تلاش برای وصل مجدد برق در مناطق روستایی هستند.

 یکشنبه ۸ بهمن ۱۸:۳۶

تعطیلی مدارس برخی شهرستان های گیلان در روز دوشنبه

به گزارش ۸دی،  اداره کل آموزش و پرورش گیلان اعلام کرد :به دلیل بارش شدید برف  ، سرمای هوا ، یخبندان شدید و مشکل تردد، فردا نهم بهمن ، تمامی مدارس مناطق دیلمان ، عمارلو، رحمت آباد و بلوکات در ۲ شیفت صبح و عصر تعطیل است.

همچنین مقاطع ابتدائی و متوسطه اول مدارس لاهیجان ،آستانه اشرفیه ، سیاهکل و رودبنه نیز فردا در ۲ شیفت صبح و عصر تعطیل است.

در بخش دیگر این اطلاعیه آمده است: مدارس مقطع ابتدایی مناطق رودبار ،کومله ، اطاقور و سنگر نیز فردا در ۲ شیفت صبح و عصر تعطیل است.

مدارس مقطع ابتدایی لنگرود نیز فردا در دو شیفت صبح و عصر تعطیل است.

فعالیت های آموزشی همه ی مدارس دیگر مناطق گیلان در شیفت صبح به علت لغزندگی معابر با یک ساعت تاخیر آغاز می شود.

 

یکشنبه ۸ بهمن ۱۷:۵۶

راه ۱۰۰ روستای بخش “رحیم آباد” رودسر مسدود شد

بخشدار رحیم آباد رودسر گفت : راه ۱۰۰ روستای بخش رحیم آباد بعلت بارش برف مسدود شد.

منصور سعادت نژاد عصر امروز در گفتگو با هشت دی با اعلام این خبر گفت: بارش برف راه دسترسی بیش از ۱۰۰ روستای اشکورات را مسدود است.

وی با اعلام اینکه اکثر این مسیر ها راه های فرعی روستایی می باشد افزود: ارتفاع برف در برخی مناطق به حدود یک یا یک و نیم متر رسیده و امداد رسانی را با مشکل مواجه کرده است.

بخشدار رحیم آباد با اشاره به اینکهاز قبل سوخت و آرد روستاییان تامین شده بود، افزود: بیش از ۲۰ تیم در مناطق برف گیر با کلیه امکانات در حال خدمت رسانی به مردم هستند.

یکشنبه ۸ بهمن ۱۶:۴۳

وضعیت جوی استان گیلان در چند روز آینده

تحلیل جدیدترین نقشه های هواشناسی بیانگر این است که در نواحی مرکزی و شرقی استان، بارش برف و باران تا امشب ادامه دارد.

عمده بارش ها تا امروز غروب است و پس از آن بارش ها خفیف و پراکنده خواهد بود.

این بارش خفیف و پراکنده ممکن است تا اوایل صبح فردا در بعضی نقاط مرکزی و شرقی استان ادامه داشته باشد اما مقدار بارش قابل ملاحظه نیست و خفیف و پراکنده است.

برای صبح فردا از غرب گیلان، کاهش ابرخواهیم داشت و یخبندان شدید پیش بینی می شود.

به تدریج در نواحی مرکزی و شرقی استان هم شاهد کاهش ابر خواهیم بود، دمای صبح در این نواحی هم زیر صفر است.

برای بازه سه شنبه تا جمعه، فعلا پدیده بارشی خاصی پیش بینی نمی شود، فقط برای پنجشنبه ممکن است بارش مختصری داشته باشیم، مقدار بارش کم است در نواحی جلگه ای به صورت باران خواهد بود.

یکشنبه ۸ بهمن ۱۴:۱۰

مدیرعامل شرکت گاز گیلان اعلام کرد: تاکنون هیچ موردی از قطعی گاز در گیلان ناشی از بارش برف گزارش نشده است.

۵۶ اکیپ امداد رسانی شرکت گاز و ۱۹۰ گاز بان در گیلان برای گزارش و حل هر گونه مشکل احتمالی مشترکان گاز آماده هستند.

یکشنبه ۸ بهمن ۱۳:۴۷ 

قطعی برق و آب در برخی مناطق گیلان

قطعی برق ۳ هزار خانوار و آب هزار و ۳۰۰ خانوار گیلانی قطع است.

به گزارش۸دی، مدیرعامل شرکت توزیع برق  استان گفت: به دلیل بارش برف و پارگی سیم بر اثر شکسته شدن شاخه درختان برق ۳ هزار مشترک گیلانی در شهرستان های آستانه اشرفیه، لاهیجان، رودبار و رشت از دیشب قطع است.
جمشید طالبی افزود: گروههای شرکت برق در حال رفع خرابی ها هستند.
وی با بیان اینکه ۳۵۰ نفر از کارکنان شرکت توزیع برق گیلان در قالب ۱۷۰ اکیپ از روز گذشته به حالت آماده باش هستند افزود : این گروهها با همه امکانات و تجهیزات  از جمله بالابر و جرثقیل آماده رفع هرگونه خرابی برق هستند.
مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان گفت: شماره تلفن ۱۲۱ و ۳۳۶۶۵۰۰۰ شرکت توزیع برق  آماده پاسخگویی به مشترکان گیلانی است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان امروز گفت: آب ۱۳۰۰ خانوار روستاهای چهارشم و ملکوت سیاهکل و هزار خانوار روستای جیرنده ، کلیشم ، شهر بیجار و عمار لو رودبار به دلیل قطعی برق ایستگاه های پمپاژ قطع است.
محبعلی رنجور با بیان اینکه  ۱۶ اکیپ این شرکت  در حال خدمات رسانی به مشترکان روستایی هستند  افزود :  شماره تلفن۳۳۳۳۹۹۹۹ آماده پاسخگویی به مردم است.
مدیرعامل شرکت گاز استان هم امروز گفت: تا کنون هیچ موردی از قطعی گاز در گیلان ناشی از بارش برف گزارش نشده است.
حسین اکبر افزود:  ۵۶ا اکیپ  امداد رسانی شرکت گاز و ۱۹۰ گاز بان در گیلان برای گزارش و  حل هر گونه مشکل احتمالی مشترکان گاز آماده هستند.
وی اعلام کرد:  مرکز پیام امداد شرکت گاز با شماره ۱۹۴ آماده پاسخگویی به مشترکان گاز است.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری گیلان هم گفت : ۲۰ اکیپ  این شرکت آماده خدمات رسانی به شهروندان در زمان بروز مشکل ناشی از بارش برف هستند.
محسن حسینی سالکده افزود: شماره تماس ۱۲۲ آماده هر گونه پاسخگویی به شهروندان است.
یکشنبه ۸ بهمن ۱۲:۳۶
رئیس پلیس‌راه استان گیلان:

به گزارش ۸دی، حسین محمد پور، با اشاره به انسداد کامل محور لوشان به قزوین اظهار کرد: هم‌اکنون در محور کوهین شاهد کولاک و یخبندان هستیم و مسیر کاملاً مسدود شده است.

وی با اذعان به اینکه آزادراه قزوین به منجیل نیز از صبح امروز کاملاً مسدود شده است افزود: طبق اعلام فرماندهی پلیس‌راه استان قزوین زمان بازگشایی محور قزوین رشت حداقل تا صبح فردا امکان‌پذیر نخواهد بود.

رئیس پلیس‌راه استان گیلان با بیان اینکه کل مسیرهای کوهستانی استان شاهد بارش برف است، گفت: تردد در محورهای کوهستانی استان تنها با زنجیر چرخ ممکن خواهد بود.

محمد پور خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیروهای پلیس‌راهور در محور شمال به جنوب در منطقه سراوان، عوارضی امام‌زاده هاشم(ع)، ورودی شهر رودبار، در خروجی شهر رودبار از تردد هرگونه وسایل نقلیه جلوگیری می‌کنند.

وی با بیان اینکه طبق پیش‌بینی‌های هواشناسی، بارش برف در همه مناطق گیلان آغازشده، افزود: بارش برف از ساعاتی گذشته در گیلان آغازشده و تا ساعت چهار بامداد ادامه خواهد داشت.

رئیس پلیس‌راه استان گیلان تصریح کرد: مردم از سفرهای غیرضروری خودداری کنند اما اگر مجبور به ادامه سفر شدند حتماً در کنار زنجیر چرخ، البسه گرم، مواد غذایی خشک و آب رادیاتور و ضد یخ داشته باشند و با گرفتن اطلاعات سفر آماده به حرکت شوند.

محمدپور همچنین تردد در محور اسالم به خلخال را منوط به داشتن زنجیر چرخ دانست و گفت: همچنان محور پونل به خلخال در منطقه زندانه به دلیل ریزش بهمن و وجود کولاک بسته است.

یکشنبه ۸ بهمن ۱۲:۳۰

تلاش نیروهای تعمیرات خطوط برق فشارقوی در خدمت رسانی به مردم در دیلمانِ گیلان

 خودروهای گرفتار در برف و کولاک گردنه کوهین محور رشت_قزوین

حضور نیروهای مردمی بسیج جهت امدادرسانی به مردم و بازگشایی معابر عمومی در لاهیجان

پل خشتی لنگرود در زیر بارش برف

یکشنبه ۸ بهمن ۱۲:۱۹

فرماندار لنگرود در گفتگو با ۸دی:

آماده باش دستگاه های اداری و مدیریتی در غالب ۲۰ تیم خدمات رسان/ ارائه خدمات در ارتفاعات به سختی انجام می شود

سیدرضا جوادپور در گفت وگو با خبرنگار هشت دی با بیان اینکه کلیه دستگاه های ذیربط و ادارات این شهرستان در حالت آماده باش جهت مقابله با بحران برف بسر می برند، اظهار کرد: از یک روز پیش از بارش باران تمام اکیپ های راهداری، امدادنجات، هلال احمر و همه دستگاه های اداری و مدیریتی در غالب ۲۰تیم مختلف در سطح شهرستان مشغول ایجاد شرایط لازم و ارائه خدمات مناسب درخصوص بارش های پیش بینی شده هستند.

وی ادامه داد: از دیشب حدود۲۰ تا ۶۰ سانتیمتر برف در ارتفاعات شهرستان لنگرود داشتیم که این بارش ها همچنان ادامه دارد و اکیپ های راهداری مشغول باز کردن مسیرهای کوهستانی هستند.

فرماندار لنگرود با بیان اینکه ارائه خدمات در مسیرهای کوهستانی کمی به سختی انجام می شود، بیان کرد: ارائه و تأمین خدمات نظیر آب، غذا، سوخت و… در مسیرهایی با ارتفاعات زیاد به دلیل شرایط جوی و طبیعی به سختی صورت می گیرد ولی اکیپ های راهداری مشغول روان سازی و بازگشایی این مسیرها هستند.

جوادپور با اشاره به دستور استاندارگیلان مبنی بر آماده باش کلیه دستگاه ها و ادارات، گفت: بنا بر دستور استاندار در حالت آماده باش قرار داریم و کلیه ادارات، شهرداری ها، شوراها و دهیاران و…. به صورت شبانه روزی درحال خدمت رسانی به مردم هستند.

فرماندار لنگرود خاطرنشان کرد: در حال حاضر کلیه راه های ارتباطی در سطح شهرستان لنگرود باز و تردد در حال انجام است و تمام حامل های انرژی شامل آب، گاز، برق اتصال دارد.

یکشنبه ۸ بهمن ۱۱:۱۱

روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی گیلان اعلام کرد: به دلیل بارش شدید برف و برای تسهیل در تردد دانشجویان، دانشگاه آزاد اسلامی شهرهای سیاهکل، لاهیجان، آستانه اشرفیه و رودبار امروز یکشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۶ تعطیل است.

همچنین دانشکده کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت نیز بدلیل سخت بودن تردد جاده ای امروز تعطیل است.

یکشنبه ۸ بهمن ۱۰:۴۷

سخنگوی انتقال خون گیلان میزان ذخیره خونی گیلان کمتر از ۷ روز است/ به همه گروه های خونی نیاز داریم

به گزارش ۸دی، گیتی ایزدی‌پور سخنگوی انتقال خون گیلان با اشاره به آمار خونگیری در ۱۰ ماه نخست امسال، اظهار کرد: طی ۱۰ ماه گذشته ۷۰ هزار و ۳۵۳ واحد خونگیری در استان انجام گرفته که این مقدار نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۲.۹ درصد رشد داشته است.

وی افزود: از مجموع اهدا کنندگان خون، ۲ هزار و ۹۹۹ نفر خانم و ۶۷ هزار و ۳۵۴ نفر آقا بوده‌اند.

سخنگوی انتقال خون گیلان تصریح کرد: ۱۱ هزار و ۹۴۹ نفر اهداکننده بار اولی بودند که اقدام به اهدای خون کرده‌اند و شامل ۱۷ درصد خون‌های دریافتی می‌شود، همچنین ۱۹ هزار و ۷۰ واحد خون معادل ۲۷ درصد اهداکنندگان با سابقه و ۳۹ هزار و ۳۳۴ واحد هم اهداکننده مستمر بوده‌اند که شامل ۵۶ درصد خون‌های دریافتی می‌شود.

وی یادآور شد: اگر فاصله اهدای خون کمتر از ۱۲ ماه باشد، فرد اهدا کننده مستمر محسوب می‌شود اما وقتی فاصله دو اهدای خون بیشتر از ۱۲ ماه باشد، اهداکننده با سابقه محسوب می‌شود.

مدیر گروه پزشکی انتقال خون گیلان با اشاره به آماده باش انتقال خون گیلان در پی هشدارهای هواشناسی مبنی بر بارش برف، بیان کرد: در ایام بحرانی نظیر برف ما باید حداقل برای ۷ روز ذخیره خونی داشته باشیم که اکنون میزان ذخیزه خونی ما کمتر از ۷ روز است لذا از تمامی مردم گیلان که شرایط اهدای خون را دارند، دعوت می‌کنیم تا با مراجعه به پایگاه‌های انتقال خون مانند همیشه یاریگر ما باشند.

سخنگوی انتقال خون گیلان گفت: به همه گروه های خونی و به ویژه به گروه خونی O منفی نیاز داریم.

 

یکشنبه ۸ بهمن ۱۰:۳۰

رییس پلیس راه گیلان اعلام کرد: پلیس از تردد خودروها به طرف قزوین جلوگیری می کند.

همچنین تردد در گردنه حیران و اسالم به خلخال سنگین است.

رئیس پلیس راه گیلان اعلام کرد: همه محورهای استان برفی است اما تردد انجام می شود.

یکشنبه ۸ بهمن ۱۰:۲۶ 

لغو ۴ پرواز فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت

روابط عمومی فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت اعلام کرد: پرواز تهران ـ رشت، پرواز بندرعباس ـ رشت، پرواز رشت ـ مشهد و مشهد ـ رشت به علت بارش برف لغو   شد.

۴ پروازهای فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت امروز یکشنبه ۸ بهمن انجام شد

یکشنبه ۸ بهمن ۸:۳۰ 

ادامه ی فعالیت موج بارشی!

از ساعت ۰۹:۳۰ صبح تا ساعت ۱۵:۳۰ بعداز ظهر یکشنبه ۸ بهمن ادامه ی بارش برف در منطقه گزارش شده است.

غرب گیلان با کاهش ناپایداری و مرکز و شرق گیلان با ادامه ی ناپایداری همراه است.

از ساعت ۲۱:۳۰ یکشنبه تا ساعت ۰۹:۳۰ صبح دوشنبه ۹ بهمن از میزان ناپایداری ها در مرکز و شرق گیلان هم کاسته شده و بتدریج موج از منطقه خارج می شود.

بارش برف در شهرستان رودبار / یکشنبه ۸ بهمن


بارش شدید برف در سیاهکل / یکشنبه ۸بهمن

واژگونی خودرو پراید در بلوار شهدای گمنام رشت/ یکشنبه ۸ بهمن

یکشنبه ۸ بهمن ۷:۱۴

تعطیلی مدارس شهرستان های گیلان به دلیل بارش برف + جزئیات

اداره کل آموزش و پرورش گیلان امروز یکشنبه ۸بهمن با توجه به بارش برف در بیشتر شهرستان های استان اطلاعیه صادر کرده است.

در این اطلاعیه آمده است: به دلیل بارش شدید برف، برودت هوا و مشکل تردد، امروز یکشنبه هشتم بهمن ماه تمامی مدارس مناطق دیلمان، عمارلو، رحمت آباد و بلوکات، لاهیجان، آستانه اشرفیه، سیاهکل، رودبنه در تمامی مقاطع در دو نوبت صبح و عصر تعطیل است.

همچنین شهرستان های رودبار و تولمات مقاطع ابتدایی و متوسطه اول در دو نوبت صبح و عصر و همچنین مناطق سنگر، کوچصفهان، شفت، فومن، صومعه سرا و نواحی یک و دو رشت مقطع ابتدایی در دو نوبت صبح و عصر تعطیل می باشند.

بدیهی است فعالیت های آموزشی در دیگر مناطق به صورت عادی جریان دارد.

حضور مدیران و عوامل اجرایی مدارس برای برف روبی حیاط و سقف واحدهای آموزشی و پیشگیری از هرگونه حادثه ی احتمالی الزامی است.

آخرین وضعیت ترافیکی گیلان تا ساعت ۲۱:۰۰ شنبه ۷بهمن

طبق اعلام مرکز مدیریت راههای استان گیلان در حال حاضر تردد در محورهای اصلی استان بصورت عادی و روان می باشد.

در اکثر محورهای استان بارش باران(در برخی محور ها بارش برف خفیف) و در ارتفاعات بارش برف گزارش شده است.

محور پونل – خلخال به جهت احتمال ریزش بهمن و نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود می باشد.

محور قزوین – رشت به دلیل برف و کولاک شدید در منطقه کوهین و آزادراه قزوین – زنجان به علت بارش شدید برف و نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود می باشد.

لازم به ذکر است با توجه به بارش برف و باران رانندگانی که قصد تردد در محورهای کوهستانی استان را دارند توصیه می شود وسیله نقلیه خود را به تجهیزات ایمنی و زمستانی به ویژه زنجیر چرخ مجهز نمایند.

شنبه ۷ بهمن ۱۹:۲۳ 

آزادراه قزوین – رشت و جاده قدیم قزوین – رشت مسدود شد

به گزارش ۸دی، پلیس راه راهور ناجا از مسدود شدن محور آزادراه قزوین رشت و جاده قدیم قزوین_ رشت خبر داد.

بنابراین گزارش بعلت بارش سنگین برف، کولاک و کاهش دید افقی این مسیرها تا اطلاع ثانوی مسدود شد.

جمعه ۶بهمن

کاهش محسوس دما در ارتفاعات گیلان

اطلاعیه هواشناسی گیلان از بارش باران و برف، کاهش محسوس دما و وزش باد شدید از عصر جمعه در ارتفاعات گیلان خبر داد.

چهار محل خورگام- رودبار

ماسوله

برف در هالی دشت لنگرود

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه