نماینده مردم بندرانزلی :

دانشگاه پیام نور بندرانزلی تا سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی گفت: دانشگاه پیام نور بندرانزلی تا سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

دانشگاه پیام نور بندرانزلی تا سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارشهشت دی،حسن خسته بند در رشت از پیشرفت فیزیکی دانشگاه پیام نور شهرستان بندرانزلی خبر داد و اظهار کرد: چند دهه بود که دانشگاهیان پیام نور اعم از اساتید، کارکنان و دانشجویان در یک ساختمان مسکونی استفاده می‌کردند که بسیار رنج‌آور و غیرقابل‌تحمل بود.

وی با اشاره به کمبود فضای فیزیکی برای تحصیل و توسعه آموزشی، افزود: در زمان امتحانات و یا ازدحام کلاس‌ها، دانشجویان و اساتید دانشگاه مجبور بود از ظرفیت آموزشگاه فنی و حرفه‌ای استفاده کند که این اقدام بسیار ناخوشایند برای همگان بود.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه تلاش‌ها برای توسعه فضای فیزیکی دانشگاه پیام نور نتیجه‌بخش بود، گفت: با تلاش‌های فراوان زمینی را از بنیاد مسکن و شهرسازی گرفتیم که حدود دو هکتار بود که نیمی از آن را به دانشگاه پیام نور واگذار کردیم که عملیات عمرانی آن با رشد قابل‌توجهی همراه است.

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: عملیات ساخت‌وساز در دانشگاه پیام نور در مرحله نازک‌کاری قرارگرفته و به‌زودی به پایان نیز می‌رسد.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی با ابراز امیدواری از اتمام این پروژه قبل از آغاز سال تحصیلی جدید گفت: با پیشرفت کنونی امیدواریم بتوانیم تا مهرماه سال آینده اگر اعتبارات مناسبی داشته باشیم این پروژه را برای تحصیل دانشجویان آماده کنیم.

خسته بند وجود امکانات ورزشی در جوار دانشگاه را ضروری دانست و گفت: در تلاش هستیم تا یک سالن ورزشی نیز در جوار دانشگاه پیام نور ایجاد کنیم تا مورداستفاده مردم و دانشجویان قرار بگیرد.

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی همچنین از واگذاری بخش دیگر زمین گرفته‌شده از بنیاد به دانشگاه جامع علمی کاربردی خبر داد و افزود: به‌زودی فرایند اخذ پروانه ساخت جهاد دانشگاهی به اتمام می‌رسد و امیدواریم با مدیریت جدید این پروژه سرعت بیشتری نیز بگیرد.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه