فرماندار شهرستان آستارا:

تخلفات مسکن مهر آستارا بسیار بالا است / نگرانی متقاضیان از بابت افزایش قیمت واحدها

فرماندار شهرستان آستارا بیشترین نارضایتی‌های مسکن مهر شهرستان آستارا را در پرداخت‌های دوباره وام و مشکلات عمومی نظیر آسانسور و پله دانست و گفت: تخلفات، سودجویی و اختلاس در این پروژه بسیار بالا بوده و افراد متخلف صدمات اجتماعی و اقتصادی بسیار زیادی به شهرستان وارد کرده‌اند.

تخلفات مسکن مهر آستارا بسیار بالا است / نگرانی متقاضیان از بابت افزایش قیمت واحدها

به گزارشهشت دی،یونس رنجکش در نشست شورای مسکن این شهرستان در محل فرمانداری اظهار کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان آستارا این آمادگی را دارند تا مشکل چندساله مسکن مهر این شهرستان هرچه سریع‌تر برطرف شود تا مردم به حق قانونی خود برسند.

فرماندار شهرستان آستارا با اشاره به جلسات متعدد استانی و شهرستانی برگزار شده و پیچیدگی‌های موجود در مسکن مهر این شهرستان تصریح کرد: ارائه راهکارهای قابل‌قبول در حوزه‌های مرتبط با مسکن مهر شهرستان آستارا موجب شد تا ۱۰۰ واحد آن واگذار شده و ۳۰۰ واحد دیگر تا پایان امسال آماده واگذاری شود.

وی با بیان اینکه آنچه در بحث واگذاری‌ها داریم، نگرانی‌هایی از بابت افزایش قیمتی است که برای متقاضیان مقرون‌به‌صرفه نیست، خاطرنشان کرد: همه باید تلاش کنیم تا هیچ‌گونه هزینه اضافی متوجه متقاضیان مسکن مهر نشود چون این افراد به دلیل سطح پایین درآمدها و آسیب‌پذیربودن، متقاضی واحدهای مسکن مهر شده‌اند.

رنجکش بیشترین نارضایتی‌های مسکن مهر شهرستان آستارا را در پرداخت‌های دوباره وام و مشکلات عمومی نظیر آسانسور و پله دانست و بیان کرد: تخلفات، سودجویی و اختلاس در این پروژه بسیار بالا بوده و افراد متخلف صدمات اجتماعی و اقتصادی بسیار زیادی به شهرستان وارد کرده‌اند.

به‌گفته نماینده عالی دولت در شهرستان آستارا با پیگیری‌های انجام‌گرفته اقدامات خوبی برای تکمیل پروژه مسکن مهر این شهرستان و رسیدگی به تخلفات هیأت‌مدیره‌های شرکت‌های تعاونی انجام شده که ساماندهی متقاضیان اصلی و دارای اولویت از جمله اقدامات انجام شده است.

وی با بیان اینکه تعامل خوبی جهت ساماندهی مشکل مسکن مهر ۹۰۰ واحدی در سطح استان و شهرستان وجود دارد، گفت: هم‌زمان با اجرای تکمیل پروژه فوق، رسیدگی به تخلفات از طریق مراجع نظارتی و دادستانی شهرستان نیز از دیگر اقدامات است که منجر به دستگیری و تشکیل پرونده متخلفان شده است.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه