همزمان با ایام دهه فجر؛

۸۰ پروژه در بندرانزلی به بهره‌برداری می‌رسد

فرماندار بندرانزلی گفت: به میمنت سی و نهمین سالگشت پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان بندرانزلی ۸۰ پروژه بزرگ با اعتباری بالغ بر ۳۹ میلیارد تومان افتتاح می‌شود و به بهره برداری خواهد رسید.

۸۰ پروژه در بندرانزلی به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش ۸دی، میرشمس مومنی‌ زاده در جلسه شورای اداری که با حضور روسای ادارات و نهادها در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، ضمن عرض تسلیت و تبریک پیشاپیش به مناسبت ایام فاطمیه و سالگشت پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به ایام سالگرد حضرت آیتالله هاشمی رفسنجانی، یار دیرین امام، انقلاب و رهبری، اظهار کرد: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی شخصیت بزرگ و بی بدیل انقلاب اسلامی است که خلاء ناشی از فقدان این شخصیت ارزشمند هرگز پر نخواهد شد.

وی نقش آیت الله هاشمی رفسنجانی در دوران مبارزات، قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و پس از آن در جریان اداره کشور را نقشی بسیار تاثیر گذار و تعیین کننده دانست و افزود: هنوز فراموش نمی‌کنیم شعارهای سال‌های ابتدای انقلاب اسلامی را که می‌گفتیم «درود بر سه یاور خمینی (ره)، هاشمی و دو سید حسینی» که اکنون از آن سه بزرگوار فقط مقام معظم رهبری به یادگار مانده‌اند.

فرماندار بندرانزلی در ادامه با اشاره به حوادث و سوانح پیش امده برای ناوچه دماوند وکشتی نفتکش سانچی، تصریح کرد: برای این شهیدان خدمت غفران الهی و برای بازماندگان و خانواده‌های معزز آنان صبر و اجر مسئلت می‌نماییم.

مومنی‌زاده در ادامه جلسه با اشاره به ایام سالگشت پیروزی انقلاب اسلامی همگان را به حضور فعال و گسترده در مراسم و برنامه‌های این ایام دعوت کرد و گفت: به میمنت سی و نهمین سالگشت پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان بندرانزلی ۸۰ پروژه بزرگ با اعتباری بالغ بر ۳۹ میلیارد تومان افتتاح می‌شود و به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: این پروژه ها عمدتا در زمینه عمران شهری و روستایی، پروژه های زیر ساختی و زیربنایی، مسکن مهر، مسکن روستایی و مددجویان، پروژه های بهداشتی و درمانی و طرحهای اقتصادی خواهد بود.

در ادامه فرماندار بندرانزلی معیار ارزشیابی عملکرد روسا و کارکنان ادارات را میزان ارتقاء رضایتمندی مردم از ادارات دانسته و ضمن تاکید بر ضرورت تکریم مردم، شوراها و دهیاران، خاطرنشان کرد: صاحب اصلی کشور و نظام و همه امکانات دولتی که در اختیار ماست مردم هستند و ما مکلف هستیم با مردم و مراجعین با نهایت احترام و تکریم رفتار کنیم، مشکلات آنان را حل کنیم و در صورت وجود محدودیتهای اداری به آنان پاسخ اقنائی بدهیم.

وی تاکید کرد: همه روسا وکارکنان مکلف به رعایت این امر بوده و با روسا یا کارکنانی که غیر از این با مردم رفتار کنند برخورد قانونی صورت گرفته و اعلام می‌کنیم جایی برای آنان در این شهرستان نخواهد بود.

فرماندار بندرانزلی با اشاره به لزوم ایجاد فرصت‌های شغلی و افزایش نرخ اشتغال در شهرستان، به کلیه ادارات ذیربط تاکید کرد در رابطه با طرح‌های اشتغالزا بویژه طرح‌های تکاپو و بوم گردی فعالانه برخورد نموده و به وظایف خود در این راستا عمل کنند.

مومنی‌زاده از کلیه ادارات شهرستان خواست تا اقدامات انجام شده خود در چهار چوب سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را در جلسه بعدی شورای اداری که پایان اسفند ماه برگزار خواهد شد ارائه نمایند.

وی همچنین با اشاره به لزوم مدیریت منابع آب در سال زراعی پیش رو به مسئولین ذیربط تاکید کرد از هم اکنون ترتیبی اتخاذ نمایند تا مشکلات کشاورزان در سال زراعی پیش رو به حداقل برسد.

فرماندار بندرانزلی در پایان ضمن تشکر از زحمات و تلاشهای همه مسئولان ، بویژه حمایت وپشتیبانی نماینده محترم مردم درمجلس شورای اسلامی و امام جمعه معزز شهرستان ، از اصحاب رسانه و مطبوعات و فرد، فرد خبرنگاران بابت همراهی و همکاری با مدیران قدردانی نمود و از کلیه روسای ادارات و نهادها خواستار همکاری موثر با خبرنگاران تلاشگر شهرستان گردید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه