یکی از ضاربان نزاع در خمام دستگیر شد

فرمانده انتظامی رشت از دستگیری یکی از عوامل درگیری در یکی از واحدهای صنفی خمام خبر داد.

یکی از ضاربان نزاع در خمام دستگیر شد

به گزارش ۸دی، سرهنگ رحیم شعبانی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر گفت: در پی انتشار تصاویر مربوط به یک درگیری در روستای چاپارخانه بخش خمام شهرستان رشت، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی با بیان اینک در بررسی اولیه پلیس مشخص شد مطالبی تحت عنوان حمله اراذل و اوباش به یک واحد صنفی صحت ندارد، اظهار داشت: این درگیری در پی مشاجره یک فرد با صاحب یک واحد صنفی سوپرمارکت که پیش از این نیز سابقه دیگری و مشاجره داشته اند ایجاد شده است.

وی افزود: پس از این درگیری، برادر فردی که در سوپرمارکت حضور داشته به کمک چاقو اقدام به صدمه زدن به صاحب این واحد صنفی کرده و در ادامه یکی از بستگان صاحب سوپرمارکت نیز که شاهد ماجرا بوده، با چوب به ۲ برادر حمله ور شده و بلافاصله از محل فرار کرده است.

فرمانده انتظامی رشت با اشاره به اینکه یک روز پس از درگیری یکی از دو برادر با استفاده از یک سلاح اقدام به شلیک به طرف سوپرمارکت و تخریب شیشه آن نموده است، تصریح کرد: پس از تشکیل پرونده قضایی در این خصوص، ماموران یکی از این دو برادر را دستگیر کرده اند و تلاش برای دستگیری برادر وی نیز ادامه دارد.

سرهنگ شعبانی با اشاره به برخورد پلیس با عواملی که احساس امنیت شهروندان را به خطر می‌اندازند، از مردم خواست اخبار فضای مجازی را بدون تحقیق و اطلاع دقیق باور نکنند و با مراجعه به منابع موثق از صحت اخبار مطلع شوند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه