دفاعیات طاهری و افزایش ابهامات درباره قرارداد طارمی

دفاعیات مدیرعامل سابق پرسپولیس در برنامه تلویزیونی شب گذشته تنها ابهامات را بیشتر کرد.

دفاعیات طاهری و افزایش ابهامات درباره قرارداد طارمی

به گزارش ۸دی، شب گذشته علی اکبر طاهری مدیرعامل سابق پرسپولیس در تلویزیون حاضر شد تا به زعم خودش درباره قرارداد مهدی طارمی با باشگاه پرسپولیس بعد از بازگشتش از ترکیه شفاف سازی انجام دهد.

او در همین رابطه برگه ای را به دوربین ها نشان داد که بالای آن تعهد نامه درج شده بود و عنوانی به اسم قرارداد نداشت اما طاهری به استناد به همین برگه مدعی بود که طارمی با پرسپولیس قرارداد بسته است!

این در حالی است که با خواندن بندهای نوشته شده روی این تعهد نامه خیلی راحت می شود متوجه شد که این برگه برای رعایت مسائل اخلاقی و حرفه ای توسط طارمی امضا شده است و هیچ ارتباطی با امضای قرارداد ندارد.

طبق قانون تجارت، برای نوشتن یک قرارداد حداقل هایی همانند مبلغ قرارداد، زمان قرارداد، مشخص شدن طرفین قرارداد و … لازم است اما این حداقل‌ها هم در این برگه وجود ندارد.

البته نگارش عنوان مهدی طارمی بازیکن تیم پرسپولیس در فصل ۹۵_۹۶ و ۹۶_۹۷ بر بالای برگه شاید تنها استناد طاهری به این باشد که طارمی قبول کرده در این تاریخ‌ها بازیکن پرسپولیس باشد.

البته این موضوع هم در محاکم قضایی قابل پذیرش برای این ادعا نیست و می توان این نگارش را به اشتباه تایپی مرتبط کرد و طاهری قاعدتا نمی تواند به این موضوع دل خوش کند.

منبع: نامه نیوز

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه