سرپرست فرمانداری رشت در گفتگو با 8دی:

آمادگی فرمانداری رشت در هنگام بارش برف احتمالی/ مردم از تردد غیر ضروری اجتناب کنند

سرپرست فرمانداری رشت با بیان اینکه از ترددهای غیر ضروری طی روزهای برفی هفته آینده اجتناب شود، گفت: مردم حتی الامکان اتومبیل هایشان را داخل منازل پارک کنند تا عملیات برف روبی احتمالی با مشکل مواجه نشود.

آمادگی فرمانداری رشت در هنگام بارش برف احتمالی/ مردم از تردد غیر ضروری اجتناب کنند

محمد احمدی در گفتگو با هشت دی در خصوص آمادگی فرمانداری رشت در خصوص بارش برف احتمالی در شهرستان رشت، اظهار کرد: آمادگی کامل برای مقابله با مشکلات احتمالات ناشی از بارش برف در رشت را داریم.

وی با اشاره به اینکه جلسات متعددی در سطح استان و شهرستان رشت برگزار شده است، گفت: تمامی دستگاه های عملیاتی و خدمات رسان در مورد وظایفشان توجیه شده اند و طی جلساتی مجدداً شرح وظایف آنها یادآوری شده است.

سرپرست فرمانداری رشت با بیان اینکه جلسات استانداری و فرمانداری در سطح استان و شهرستان برگزار شده است، تصریح کرد: امیدوارم بتوانیم با امکاناتی که در اختیار داریم خدمات به موقع و شایسته ای را به مردم ارائه دهیم.

احمدی در پایان خاطرنشان کرد: به مردم توصیه می کنم از ترددهای غیرضروری طی روزهای برفی هفته آینده اجتناب نمایند و حتی الامکان اتومبیل هایشان را داخل منازل پارک کنند تا عملیات برف روبی احتمالی با مشکل مواجه نشود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه