بررسی قیمت طلا و سکه در هفته گذشته؛

افت‌وخیز قیمت سکه در بازار/طلا ۳ هزار تومان گران شد+نمودار

بررسی قیمت طلا و سکه در هفته گذشته نشان می‌دهد هر گرم طلا ۱۸ عیار افزایش قیمت ۳ هزار و ۲۳۲ تومانی، سکه بهار آزادی افزایش ۸ هزار تومانی و سکه امامی کاهش هزار و ۵۰۰ تومانی داشته است.

افت‌وخیز قیمت سکه در بازار/طلا ۳ هزار تومان گران شد+نمودار

به گزارش هشت دی،بررسی هفتگی قیمت طلا نشان می دهد هر گرم طلا ۱۸ عیار هفته گذشته را با قیمت ۱۴۲ هزار و ۲۱۳ تومان آغاز کرد در دومین روز از هفته با رشد قیمت به رقم ۱۴۴ هزار و ۱۷۵ تومان رسید و پس از آن ادامه روند صعودی خود رقم‌های ۱۴۴ هزار و ۲۶۸ تومان، ۱۴۴ هزار و ۸۴۵ تومان و در نهایت در آخرین روز از هفته ۱۴۵ هزار و ۴۴۵ تومان به فروش رسید.

اختلاف قیمت اولین و آخرین روز از هفته نشان دهنده افزایش ۳ هزار و ۲۳۲ تومانی هر گرم طلا ۱۸ عیار ظرف مدت یک هفته بوده است.

بررسی قیمت طلا و سکه در هفته گذشته

سکه امامی طی هفته گذشته نوسان قیمت متعددی را به خود دید، این سکه در ابتدا هفته به ارزش یک میلیون و ۵۱۹ هزار و ۵۰۰ تومان معامله شد و در روز دوم با رشد قیمت شدید به رقم یک میلیون و ۵۲۸ هزار و ۲۰۰ تومان رسید، در سومین روز با ثبات قیمت نسبت به روز گذشته خود در رقم یک میلیون و ۵۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان فروخته شد.

پس از آن روند قیمتی افت قیمت قابل توجهی کرد به گونه ای که در روز سه‌شنبه سوم بهمن ماه در رقم یک میلیون و ۵۱۸ هزار تومان مورد معامله قرار گرفت و در نهایت در آخرین روز، هفته را با قیمت یک میلیون و ۵۱۸ هزار تومان به پایان رساند.

اختلاف قیمت ها نشان دهنده کاهش هزار و ۵۰۰ تومانی قیمت سکه امامی در طول هفته گذشته بوده است.

بررسی قیمت طلا و سکه در هفته گذشته

روند تغییر قیمت سکه بهار آزادی ظرف مدت هفته گذشته نشان از رشد قیمت آن بوده است.

سکه بهار آزادی هفته گذشته را با قیمت یک میلیون و ۴۶۶ هزار تومان آغاز کرد، در روز دوم با رشد ۵ هزار تومانی به قیمت یک میلیون و ۴۷۱ هزار تومان رسید و در ادامه هفته و با رشد قیمت به مبلغ یک میلیون و ۴۷۸ هزار تومان رسید.

پس از آن مجددا با افت قیمت در مبلغ یک میلیون و ۴۷۰ هزار تومان معامله شد و در روز پایان هفته با رشد قیمت جزئی به رقم یک میلیون و ت۴۷۴ هزار تومان خرید و فروش شد.

اختلاف قیمت هفته گذشته نشان می دهد سکه بهار آزادی افزایش قیمت ۸ هزار تومانی داشته است.

 

بررسی قیمت طلا و سکه در هفته گذشته

منبع: میزان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه