همه فضای شهر باید از حفظ حریم بانوی دوعالم حکایت کند

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه تقارن ایام فاطمیه با عید نوروز ضرورت توجه شیعیان را می‌ طلبد، متذکر شد: همه فضای شهر باید از حفظ حریم بانوی دو عالم حکایت کند و این موضوع برای مردم بسیار مهم است.

همه فضای شهر باید از حفظ حریم بانوی دوعالم حکایت کند

به گزارش خبرنگار سرویس مذهبی ۸دی نیوز، آیت الله رضا رمضانی در مراسمی که شب شهادت حضرت زهرا(س) در مسجد آفخرای رشت به همت هیأت متوسلین به ائمه اطهار(ع) برگزار شد، خاطرنشان کرد: نماز خواندن جامع همه عبادات است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه یکی از جاهایی که شیطان انسان را وسوسه می کند، وقت نماز است، اظهار کرد: مرحوم آیت الله بهجت فرمودند که قبل از تکبیره الاحرام نماز سعی کنید توسل کوتاهی هم که شده به ولی عصر(عج) داشته باشید.

وی با تأکید بر اینکه تقارن ایام فاطمیه با عید نوروز ضرورت توجه شیعیان را می‌ طلبد، متذکر شد: همه فضای شهر باید از حفظ حریم بانوی دو عالم حکایت کند و این موضوع برای مردم بسیار مهم است.

ramzani

آیت الله رمضانی با اشاره به اینکه امام زمان(عج) تمامی برنامه های ما را امضا می کند، تصریح کرد: گاهی اوقات انسان از توفیقات الهی محروم می شود که نشاندهنده غضب خداوند است.

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه نگاه های افراطی و تفریطی به اسلام مشکل آفرین است، افزود: برخی از جریان امامت و ولایت فاصله گرفته اند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اهل بیت(ع) از ما می خواهند که در کارهایمان معرفت و شناخت داشته باشیم.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه