مدیر تعاون روستایی گیلان :

خرید بیش از ۱۰۰۰ تن میوه مورد نیاز شب عید استان پیش بینی شده است

مدیر تعاون روستایی گیلان از پیش بینی ذخیره سازی بیش از یک هزار تن سیب و پرتقال در سردخانه های استان برای توزیع در ایام عید خبرداد.

خرید بیش از ۱۰۰۰ تن میوه مورد نیاز شب عید استان پیش بینی شده است

به گزارش ۸دی تیمور رنگیدن اظهار داشت : تا کنون ۷۰۰ تن پرتقال تامسون توسط اتحادیه تعاونی روستایی از باغداران شرق گیلان خریداری و در انبارهای سرد باغداران ذخیره سازی شده است .
وی خاطرنشان کرد : محصول پرتقال خریداری شده پس از انجام عملیات سورت و بسته بندی در سبد های مناسب به سردخانه های طرف قرارداد منتقل می شود.
وی با اشاره به خریداری پرتقال شب عید از باغداران شرق گیلان همانند گذشته افزود : توزیع میوه شب عید همه ساله با هدف کنترل قیمت بازار و جلوگیری از سوءاستفاده سودجویان در اواخر اسفند انجام می شود.
وی افزود: در راستای اجرای عملیات تنظیم بازار میوه ایام نوروز و مصوبات کمیته راهبردی تنظیم بازار میوه استان عملیات حمل سیب درختی خریداری شده از آذربایحان غربی به سردخانه های طرف قرار داد در شهر صنعتی رشت آغاز شده است .
رنگیدن گفت : تاکنون بیش از ۷۰ تن سیب در سردخانه های استان انبار شده و تا پایان عملیات روند انتقال پیش بینی می شود ۶۰۰ تن سیب مورد نیاز ایام نوروز شهروندان گیلانی تا پایان بهمن بطور کامل به سردخانه های استان منتقل شود.

منبع: ایرنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه