رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان:

پاسخگویی به مطالبات پرستاران در رأس امور قرار دارد/ ظرفیت جذب ۲۵۰۰ پست استخدامی وجود دارد

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به آمار ۵ هزار نیروی قراردادی، گفت: ظرفیت ۲ هزار و ۵۰۰ پست استخدامی را داریم و امیدواریم که این پست های خالی به پرستاران قراردادی تعلق بگیرد.

پاسخگویی به مطالبات پرستاران در رأس امور قرار دارد/ ظرفیت جذب ۲۵۰۰ پست استخدامی وجود دارد

به گزارش خبرنگار ۸دی شاهرخ یوسف زاده چابک، ریاست دانشگاه علوم پزشکی گیلان امروز چهارشنبه در همایش روز پرستار در سالن ناجای نیروی انتظامی اظهار کرد: یک روز نمیتواند پاسخگوی تلاش ارزشمند جامعه پرستاری باشد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، بزرگترین چالش دانشگاه را ناتوانی در پاسخگویی به مشکلات پرستاران دانست و بیان کرد: در راس همه مشکلات پاسخگویی به مطالبات پرستاران قرار گرفته است.

وی با ابراز خوشحالی نسبت به قول های وزیر در مورد حل مشکلات پرستاران، گفت: مسلما این ها تنها نیاز جامعه پرستاری نیست و این چیزی است که باید باشد.

یوسف زاده با اشاره به آمار ۵ هزار نیروی قراردادی، گفت: ظرفیت ۲ هزار و ۵۰۰ پست استخدامی را داریم و امیدواریم که این پست های خالی به پرستاران قراردادی تعلق بگیرد.

رییس دانشگاه علوم‌پزشکی گیلان، مژده ای به نیروهای قراردادی به ویژه کسانی که در ناحیه سوختگی و روانپزشکی فعالیت دارند داد و گفت: با تلاش دانشگاه علوم‌ پزشکی این افراد هم‌ به مانند سایر همکاران‌ می توانند از شرایط سختی کار برخوردار باشند.

یوسف زاده مشکل نقل و انتقالات را یک معضل بزرگ دانست و گفت: تمام تلاش ما بر این است که دغدغه ای بیشتر از آنچه که در کار برحسب شرایط کاری برای پرستاران وجود دارد فراهم‌ نشود.

وی با اشاره به بحث ارتقا و مسیر رشد استخدام و تقاضای افرادی که پس از پایان طرح خود تمایل به ادامه فعالیت در بخش دولتی را دارند، افزود: خوشبختانه در رشت این امکان با وجود بیمارستان های خصوصی فعال وجود دارد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان تصریح کرد: جامعه گیلان به سمت سالمندی در حرکت است و نیروی ارزشمند پرستاری می تواند فعالیت ویژه ای در این راستا داشته باشد.

وی گفت: دانشگاه علوم‌ پزشکی گیلان با توجه به مشکلات عدیده همواره تلاش می کند که همسطح با دیگر دانشگاه های کشور پاسخگوی نیاز جامعه پرستاری باشد.

یوسف زاده حوزه پرستاری را تحت نظارت رییس دانشگاه اعلام کرد و گفت: برای حل مشکلات و مسائل باید ارتباط نزدیک تر و صمیمی تری بین حوزه پرستاران و مسئولین ارشد دانشگاه برقرار شود و به نیروی انسانی و پرستاری نگاه ویژه تری داشت‌.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه