مسئولان نباید اجازه دهند که یک عده اروپایی در کشور هرکاری خواستند بکنند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در صومعه سرا گفت: نباید بعد از آن همه خیانت‌هایی که غرب در حق ایران انجام داده است با آنها سر میز مذاکره نشست و عقب نشینی کنیم.

مسئولان نباید اجازه دهند که یک عده اروپایی در کشور هرکاری خواستند بکنند

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از واران نیوز، حجت‌الاسلام روح‌الله حسینیان در یادواره ۶۷ شهید والامقام دهستان ضیابر  ضمن اشاره به سفر اشتون به ایران و دعوت ضد انقلابیون به مذاکره و همچنین دیدار با فتنه گران خطاب به اشتون گفت: اینجا اوکراین نیست که نمایندگان اروپا هر وقت دلشان خواست بیایند با مخالفان نظام مذاکره کنند.

حسینیان گفت: ایران سرزمین خمینی و شهدایی است که از همه چیز خود برای حفظ انقلاب، به زیر پا گذاشتند و به عشق اسلام به میدان‌های خونبار دویدند و جان خود را تقدیم این سرزمین کردند.

وی تصریح کرد: مسئولان نباید اجازه دهند که یک عده اروپایی مزدور، خودخواه و مستکبر در کشور ایران مانور دهند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نباید بعد از آن همه خیانت‌هایی که غرب در حق ایران انجام داده است با آنها سر میز مذاکره نشست و عقب نشینی کنیم.

حسینیان تاکید کرد: اگر قرار بود با غرب اینگونه رفتار کنیم در جنگ ۸ ساله پیروز نمی‌شدیم و دشمن را وادار به عقب نشینی نمی‌کردیم.

وی با بیان اینکه با مذاکره مخالف نیستیم و باید انقلابی، انعطاف هم در مذاکره نشان دهد، اظهار کرد: انعطاف نه به عنوان یک هدف، انعطاف به عنوان یک وسیله بازتابی و قدرت‌مندتر شدن است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: انعطاف نباید یک فرهنگ تبدیل شود تا پشت‌سرهم انعطاف نشان داد و این انعطاف به عقب‌نشینی تبدیل شود.

حسینیان با بیان اینکه با مذاکره مخالف نیستیم، گفت: با پایمال کردن عزت مردم مخالف هستیم.

وی با اشاره به اینکه مسئولان باید به این ملت اعتماد کنند، تصریح کرد: در ۸ سال دفاع مقدس، شهدا نمونه‌های از ایثار های آن جنگ تحمیلی هستند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه، در جنگ تحمیلی همه دنیا هر چه امکانات داشتند روی هم گذاشتند و به کمک صدام آمدند تا اسلام و انقلاب اسلامی را از ریشه بخشکانند، خاطرنشان کرد: استقامت مردم، رهبری و مسئولین موجب شد که صدام شکست خورده شرایط ایران را بپذیرد.

حسینیان با اشاره به اینکه،  استقامت‌ها در دنیا کاربرد داشته است، تاکید کرد: از وقتی ما انعطاف نشان داده‌ایم زبان غربی‌‌ها بیشتر باز شده است.

وی با بیان اینکه  دبیر کل سازمان ملل درباره ایران بسیار جسارت آمیز صحبت کرد، افزود: ما نباید بگذاریم که مقامات آمریکایی اینگونه درباره ایران صحبت کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان نباید به ذهنشان بیاید که باید عقب‌نشینی کنند،ملت باید هشیار باشند.

حسینیان با بیان اینکه برای شهدا یادواره گرفته می‌شود تا سرمشق و الگوی ما باشند، تصریح کرد: مسئولان جمهوری اسلامی باید بدانند این انقلاب مقدمه حکومت جهانی حضرت حجت است.

وی خاطرنشان کرد: مردم دارای مشکلات اقتصادی هستند و اما این هدف مهم نباید هیچ چیز آن را تحت شعاع قرار دهد که انقلاب رابرای ظهور حضرتش باید آماده کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: انقلاب پیام خودش را آهسته دارد به تمام جهان می رساند و انقلاب جای خود را بدون سازش‌ها باز کرده است.

حسینیان با بیان اینکه مهمترین وظیفه یک شیعه منتظر شهادت و منتظر ظهور حجت بودن است، گفت: اگر این دو انتظار جزئی از فرهنگ ما قرار بگیرد هیچ قدرتی قادر نیست که ما را ساقط کند.

وی افزود: ما به عنوان یک ابرقدرت باید افتخار کنیم که امروز آمریکا خودش را در یک طرف می‌بیند و جمهوری اسلامی را در طرف دیگر می‌بیند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
حجت
حاج اقای حسینیان باید به این حدیث از امام علی ع اعتقاد داشته باشند که انچه برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند.....لذا یاداوری میشود نشست رییس جمهور مورد وثوق ایشان با مخالفان جهانی سازی و جنبش یهودیان ضد صهیونیست و... را در سفرهايش به امریکا
در حاشیه