شهردار رشت:

شهروندان رشت آماده برف روبی باشند!/ امکانات شهرداری تنها برای برف کمتر از ۴۰ سانتی متر جوابگو است

شهردار رشت گفت: در صورت بارش برف سنگین در شهر رشت، انجام عملیات برف روبی در داخل کوچه‌ها برای پرسنل شهرداری امکان‌پذیر نیست و شهروندان خودشان باید انجام عملیات برف‌روبی را بر عهده گیرند.

شهروندان رشت آماده برف روبی باشند!/ امکانات شهرداری تنها برای برف کمتر از ۴۰ سانتی متر جوابگو است
به گزارش ۸دی، مسعود نصرتی ظهر امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران استان گیلان در رشت اظهار داشت: برنامه‌ریزی‌های لازم در راستای آمادگی برای مقابله با بحران برف از ۴ ماه گذشته صورت گرفته اشت.
شهردار رشت با اعلام اینکه تمام خیابان‌های اصلی و فرعی این شهر در زمان بارش برف باز می‌مانند خاطرنشان کرد: ماموران و پرسنل شهرداری رشت همراه با تمام تجهیزات در سطح شهر رشت حضور دارند و تمام تلاششان را برای بازگشایی مسیرها انجام می‌دهند.
نصرتی با اشاره به وقوع بارش‌های سنگین برف در سال‌های گذشته در رشت تصریح کرد: اگر بارش برف براساس پیش‌بینی‌های انجام شده در شهر رشت بالای ۶۰ سانتی‌متر باشد بسیاری از معابر بسته شده و عملیات بازگشایی سخت می‌شود.
شهردار رشت به قطعی احتمالی برق و گاز در معابر تنگ این شهر در صورت بارش برف سنگین ابراز داشت: شهرداری با امکانات موجود فقط می‌تواند عملیات بازگشایی را تا ابتدای این معابر و کوچه‌ها انجام دهد.
وی خاطرنشان کرد: در صورت بارش برف سنگین در شهر رشت، انجام عملیات برف‌روبی در داخل کوچه‌ها برای پرسنل شهرداری امکان‌پذیر نیست و شهروندان خودشان باید انجام عملیات برف‌روبی را بر عهده گیرند.
نصرتی با اعلام اینکه بازگشایی سه محور اصلی شهر رشت برعهده شهرداری این شهر است اظهار داشت: با امکانات و تجهیزات موجود در شهرداری رشت فقط می‌توان انجام عملیات برف‌روبی را تا ارتفاع ۴۰ سانتی‌متر انجام داد.

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه