امیری: “یکشنبه” بررسی لایحه بودجه در مجلس آغاز می‌شود

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: یکشنبه هفته آینده بررسی لایحه بودجه در مجلس آغاز می‌شود.

امیری: “یکشنبه” بررسی لایحه بودجه در مجلس آغاز می‌شود

به گزارش ۸دی، حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره وضعیت لایحه بودجه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دولت در موعد مقرر لایحه بودجه ۹۷ را به مجلس تقدیم کرد. لایحه بودجه در کمیسیون‌های مختلف مجلس با حضور نمایندگان دولت مورد رسیدگی قرار گرفت و در نهایت در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه “یکپارچگی لایحه بودجه برای ما مهم است”، افزود: لایحه بودجه مهم‌ترین برنامه‌های دولت در سال آینده است. رئیس جمهور در ایام انتخابات قول‌هایی به مردم دادند از جمله ریشه‌کنی فقر مطلق و برنامه‌های دیگر، مهم یکپارچگی لایحه بودجه است تا ایشان بتواند وعده‌های خود در انتخابات سال جاری را براساس لایحه بودجه اجرایی کند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور افزود: اعضای هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی با حضور رئیس جمهور و رئیس مجلس و ستاد اقتصادی دولت جلسه‌ای برگزار کردند که در این جلسه درباره لایحه بودجه به یک فهم مشترک و جمع‌بندی‌های خوبی رسیدند. روز یکشنبه رسیدگی به لایحه بودجه در مجلس آغاز می‌شود.

امیری گفت: امیدواریم مجلس تا پیش از ۲۲ بهمن کار رسیدگی به لایحه بودجه سال آینده را به‌پایان رساند و به شورای نگهبان ارسال کند تا دولت زمان مناسبی برای تهیه مقدمات بودجه سال آینده داشته باشد.

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه