استاندار گیلان در اجلاس نماز:

یکی از بهترین‌ بهره ها از فضای مجازی ترویج و تشویق به نماز است/ واجبات دینی با حقوق مردم سر و کار دارد

استاندار گیلان با بیان اینکه واجبات دینی با حقوق مردم سر و کار دارد، گفت: با رعایت حق الناس بهترین مبلغ برای دین و به ویژه نماز خواهیم بود.

یکی از بهترین‌ بهره ها از فضای مجازی ترویج و تشویق به نماز است/ واجبات دینی با حقوق مردم سر و کار دارد

به گزارش خبرنگار ۸دی، مصطفی سالاری در سومین اجلاس نماز در سالن الغدیر استانداری گیلان با اشاره به نقش تکنولوژی در تمام ابعاد مختلف زندگی، اظهار کرد: تاثیرات منفی فضای روی زندگی انسان تاثیر می گذارد به همین دلیل یکی از بهترین‌بهره ها از فضای مجازی ترویج و تشویق به نماز است.

وی با بیان اینکه نمازی که همراه با اهداف دین مانند عدم دروغ، تهمت و … نباشد مسلما مورد قبول نیست، گفت: همه ما بنا بر مسئولیت خود دارای وظایفی هستیم و اگر مسئولیت خود را به درستی انجام ندهیم ما حق الناسی که در اختیارمان قرار گرفته است بدرستی استفاده نکرده ایم.

استانداری گیلان با اشاره به مکان قصبی به عنوان پیش نیاز اصلی نماز، بیان کرد: اینکه در محل کار خود در اتاق قصبی نشسته باشیم‌ نمازی که خوانده می شود مورد قبول نیست و اگر در نماز همه پیش شرط ها و خدمات را رعایت کنیم‌بسیاری از سیئات نقش بر می بندند و محسنات جای آن ها را می گیرند.

سالاری با بیان اینکه این همایش ها در ترویج فرهنگ مؤثر است، گفت: بهترین نوع تبلیغ و ترویج نوع رفتار افراد در موقعیت های مختلفی است که قرار می گیرد.

استاندار گیلان با بیان اینکه در درجه اول باید واجبات دینی را در رفتار خود رعایت کنیم زیراواجبات دین با حقوق مردم سر و کار دارد، گفت: با رعایت حق الناس بهترین مبلغ برای دین و به ویژه نماز خواهیم بود.

وی عدم توجه به حق الناس به نوعی عدم توجه به حق الله است، خاطرنشان کرد: افراد باید رابطه معنوی بین معبود و خدا را با رفتار خود به درستی نشان دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
محمد
به جناب استاندار عرض میکنم که این همه صغری و کبری یافتید که اهمیت نماز را بفرمائید خوب لااقل یه آیه قرآنی و یا حدیثی می‌فرمودید تا بفهمیم شما دقیقاً میخواهید چه نتیجه بگیرید نماز در ادارات و محل کار پذیرفته نیست. موقع نماز در محل کار نماز نخوانیم. آیا اگر به مردم به عنوان مسئول وعده و قول دادیم و بعد عمل نکردیم نماز قبول نیست و یا اصلاً هر وقت تصمیم گرفتیم دورغ نگویم بعد از آن نماز بخوانیم.یا اینکه در فضای مجازی تبلیغ نماز کنیم و بعد در گزینش و انتصاب افراد به ریاست و مسئولیت التزام به نماز را ملاک قرار ندهیم.! راستی چرا حضور مسئولین در مساجد و یا نماز جمعه ها کمرنگ شده؟!
در حاشیه