مسمومیت ۱۶نفر از اهالی روستاهای تاکستان قزوین

مدیر مرکز هدایت عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی قزوین از مسمومیت ۱۶نفر از اهالی روستاهای تاکستان خبر داد و گفت: این افراد به دنبال قطع شدن گاز این مناطق بر اثر استفاده از آتش زغال در منازل مسموم شدند.

مسمومیت ۱۶نفر از اهالی روستاهای تاکستان قزوین
به گزارش ۸دی،علی فخار سلیمانی عصر سه شنبه  افزود:در جریان قطع شدن گاز این مناطق که ازدیروز دوشنبه آغاز شده، برخی از اهالی روستاها برای گرم کردن منازل خود با درست کردن آتش با زغال و در اثر عدم رعایت نکات ایمنی دچار مسمومیت با گاز منوکسید کربن شدند.
وی اضافه کرد:با هماهنگی فرمانداری تاکستان و مدیریت بحران استان قزوین به شوراها و دهیاری های روستاها موارد لازم تذکر داده شد و از مردم خواسته شد تا در هنگام استفاده از آتش با زغال در منازل ، نکات ایمنی را رعایت و پنجره ها را قدری باز بگذارند تا دچار مسمومیت نشوند.
پیش از این شرکت گاز استان قزوین اعلام کرده بود که به دلیل ایجاد مشکلات فنی در خط اصلی انتقال قزوین – تاکستان و لزوم تعمیرات اضطراری، جریان گاز روستاها و صنایع و مرغداری های روستاهای خورهشت، مرگسین، دستجرد، داغلان، آشتجین، کندر، شیرازک، یحیی آباد، مشکین، مهدی آباد، انداق، یزده رود، قمیک، دولت آباد، کهک، دیال آباد، شیداصفهان، هادی آباد، احمدآباد، شنازند، سنجانک، رامشان، حسین آباد و علی آباد از ساعت هشت صبح روز دوشنبه دوم بهمن تا ساعت ۲۰ روز سه شنبه سوم بهمن قطع خواهد بود.
شهرستان تاکستان به مرکزیت شهری به همین نام در ۳۵ کیلومتری قزوین واقع شده است.

منبع: فرتاک نیوز

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه