سرپرست هیات جودوی ماسال:

کلاس‌های آموزشی جودو برای نخستین بار در شهرستان ماسال برگزار می‌شود

سرپرست هیات جودوی ماسال گفت: توانستیم با استاد عظیم خوشحال از فرهنگیان خوشنام استان و مربیان مطرح استانی آشنا شویم و در نهایت با موافقت ایشان کلاس های جودو را برای اولین بار در سطح شهرستان راه اندازی کردیم.

کلاس‌های آموزشی جودو برای نخستین بار در شهرستان ماسال برگزار می‌شود

به گزارش هشت دی،اسحاق گودرزی سرپرست هیات جودوی شهرستان ماسال گفت: رشته جودو نخستین رشته رزمی ای است که وارد بازیهای المپیک شده است و دارای سابقه طولانی است.
گودرزی با بیان اینکه فدراسیون بین المللی این رشته در کشور ژاپن قرار دارد، گفت: من به شخصه به این رشته علاقه مند بودم و وقتی بررسی کردم دیدم در ماسال چنین رشته و هیات رزمی ای وجود ندارد.


وی افزود: با کمک دوستانی در مرکز استان توانستیم با استاد عظیم خوشحال از فرهنگیان خوشنام استان و مربیان مطرح استانی آشنا شویم و در نهایت با موافقت ایشان کلاس های جودو را برای اولین بار در سطح شهرستان راه اندازی کردیم.
گودرزی با اشاره به برگزاری کلاس های جودو در سالن صالحین ماسال اظهار داشت: این سالن روبروری دادگستری واقع شده و کلاسهای استاد خوشحال ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۱ در روزهای دوشنبه و چهارشنبه برگزار می شود. استاد فدایی هم در این کلاس ها به عنوان مربی حضور دارند.

سرپرست هیات جودوی شهرستان ماسال اخلاق را پایه ورزش جودو دانست و تاکید کرد: خوشبختانه استاد خوشحال یک مربی فرهنگی و شدیدا با اخلاق هستند در نتیجه خانواده ها بدون کوچکترین نگرانی می توانند فرزندانشان را برای یادگیری این رشته رزمی به کلاس بیاورند.
وی افزود: از پدرو مادر ها دعوت می کنم به همراه فرزندانشان جهت تماشای تمرینات در روزهای دوشنبه و چهارشنبه حاضر شوند تا بتوانند روند برگزاری کلاس ها را به دقت بررسی کنند.
گودرزی کلاس های جودوی شهرستان را مربوط به تمام مقاطع سنی بیان کرد و گفت: تنها انگیزه ما از پیگیری این برنامه ها رشد و گسترش ورزش در میان خانواده ها و اضافه کردن یک رشته ورزشی جدید به شهرستان قهرمان پرور ماسال است.


وی در پایان گفت: از زحمات آقای پوریوسفی رئیس هیات جودوی استان و آقای قدسی ریاست اداره ورزش و جوانان ماسال کمال تشکر را دارم و از آقای کاظمی مسئول تربیت بدنی سپاه ناحیه ماسال که این سالن را در اختیار هیات جودوی شهرستان قرار داد، ممنونم. همچنین از زحمات اساتید گرانقدر خوشحال و فدایی هم که قبول زحمت کردند تقدیر و تشکر دارم.

منبع: ماسال نیوز

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه