سریال های دهه فجر را بشناسید + تصویر

«رنج پنهان»، «آنام»، «هست و نیست» و شبکه سه سریالی می باشند که از اواسط بهمن ماه و همزمان با دهه فجر از شبکه های تلویزیونی پخش خواهند گردید. «رنج پنهان» ادامه دارد در این میان ساخت سریال «رنج پنهان» که توسط دو گروه هم ساخته […]

سریال های دهه فجر را بشناسید + تصویر

به گزارش هشت دی،«رنج پنهان»، «آنام»، «هست و نیست» و شبکه سه سریالی می باشند که از اواسط بهمن ماه و همزمان با دهه فجر از شبکه های تلویزیونی پخش خواهند گردید.

«رنج پنهان» ادامه دارد

در این میان ساخت سریال «رنج پنهان» که توسط دو گروه هم ساخته می گردد، همچنان ادامه دارد.

بیژن میرباقری کارگردانی گروه اول را به عهده دارد و سید جمال سیدحاتمی که مرحله نخست سریال «محکومین» را ساخته بود، جدیدا به گروه تولید سریال مخصوص دهه فجر اضافه شده هست.

این سریال به تهیه کنندگی رضا جودی به ۶۵ درصد از ساخت دست یافته هست. هنوز شبکه ای برای پخش مجموعه در ایام دهه فجر به صورت رسمی اعلام نشده هست.

سریال رنج مخفی

سریال هست و نیست

«هست و نیست» در دهه فجر

شبکه دو سیما سریال هست و نیست حسین سهیلی زاده را که در مرحله انتهایی ساخت قرار دارد، بعد از مجموعه ی «سایه بان» به روی آنتن خواهد برد.

سریال «هست و نیست» یک ملودرام اجتماعی هست که در ۳۰ قسمت برای پخش از شبکه دو سیما ساخته می گردد.

در چکیده داستان این سریال آمده هست: «گاهی بود و نبود و هست و نیست انسان ها، به وسوسه ای گره می خورد که به راحتی باز نمی توان…!»»

!»»سریال «هست و نیست» محصول گروه فیلم و سریال شبکه دو سیماست و از بازیگران این مجموعه میتوان به فرهاد قائمیان، حمیدرضا پگاه، الهام پاوه نژاد، نگار عابدی، امیر دژاکام، سولماز حصاری، نازنین کریمی، سیامک اطلسی، اکبر رحمتی، سیاوش خیرابی و معرفی چند چهره جوان و جدید اشاره نمود.

««سایه بان» امشب تمام می گردد و بنا به برنامه ریزی های صورت گرفته قطعی هست این سریال از ۱۴ بهمن ماه روانه آنتن شبکه دو سیما گردد.

سریال آنام

پخش «آنام» با انتهاء «لیسانسه ها»

شبکه سه سیما در تدارک پخش سریال «آنام» هست و با پخش آنونس های آن خبر از پخش این مجموعه در روزهای آتی و همزمان با انتهاء «لیسانسه ها» می دهد.

سریال «آنام» محصول گروه فیلم و سریال شبکه سه با همکاری دفتر تعلیم و بالا بردن تندرستی و دفتر تندرستی تولید می گردد.

این مطلبو از دست ندید!  تصادف در کانون اشنویه -پیرانشهر با یک کشته و ۲ مجروح

«سارقین روح» در شبکه پنج

سریال «شبکه» که با مبحث امنیت نرم و عارضه های اجتماعی در حال تولید هست، از نیمه های بهمن از شبکه پنج سیما به روی آنتن خواهد رفت.

«

انقلاب زیبا

«انقلاب زیبا» در شبکه افق

سریال تلویزیونی «انقلاب زیبا» از این هفته هر شب روی آنتن شبکه افق می رود.

««انقلاب زیبا» مجموعه ای تلویزیونی محصول سال ۱۳۹۳ به کارگردانی بهرنگ توفیقی که قبل از این از شبکه یک سیما روی آنتن رفته هست.

این سریال ماجراهای زندگی زیبا و حامد را روایت می کند که در یک شرکت معماری همکار می باشند. آنان تصمیم گیری می کنند با هم ازدواج کنند، اما جابر ناپدری زیبا در کودکی، زیبا و مادرش را ترک کرده و از کشور خارج شده هست.

««انقلاب زیبا» در ۲۳ قسمت از شنبه ۳۰ هر شب بجز پنجشنبه و جمعه ها ساعت ۲۳:۳۰ از شبکه افق پخش می گردد و تکرار آن هم روز بعد ساعت ۹:۳۰ روز بعد روی آنتن می رود.

«نفس» در راه آی فیلم عربی

مجموعه تلویزیونی «نفس» که برای نخستین بار به زبان عربی دوبله شده هست، در ایام دهه فجر برای مخاطب های عرب زبان این شبکه به نمایش گذاشته می گردد.

«

این سریال بمناسبت دهه ی فجر از شبکه تماشا به روی آنتن می رود.

سریال نفس

پخش سریال میرزاکوچک خان جنگلی از تماشا

سریال تاریخی «کوچک جنگلی» داستان قیام میرزا کوچک خان بر علیه استبداد رضاخانی و استعمار انگلیسی، هم همزمان با دهه ی فجر از ۱۰ بهمن ماه به روی آنتن شبکه تماشا می رود.

سریال تلویزیونی «کوچک جنگلی» یکی از مجموعه های تلویزیونی پرطرفدار دهه ۶۰ هست؛ فیلمی در ژانر تاریخی، حماسی و سیاسی به کارگردانی بهروز افخمی و با حضور جمع بسیاری از هنرمندان که زندگی و مبارزات میرزا کوچک خان جنگلی در مقابله با استبداد رضاشاهی و استعمار انگلستان را به عکس می کشد.

این سریال کوشیده هست زوایایی از قیام میرزا کوچک خان و مردم گیلان را با نگاهی تحلیلی، به نمایش بگذارد.

منبع: ایسنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه