وقتی شراره ۲۱ ساله پیشنهاد بی شرمانه گرفت و ..!

او از سادگی من سوء استفاده کرد و قصد داشت مرا به گرداب گناه بکشاند. در ابتدای این ارتباط نمی دانستم او چه نقشه شومی را در سر دارد به همین خاطر هم خیلی زود به او اعتماد کردم. من او را عاشقانه دوست داشتم و احساس می کردم او نیز چنین علاقه ای نسبت به من دارد، اما روزی که با پیشنهاد شرم آور او رو به رو شدم دیگر…

وقتی شراره ۲۱ ساله پیشنهاد بی شرمانه گرفت و ..!
به گزارش ۸دی،دختر ۲۱ ساله ای به نام شراره که در پی دوستی های فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در دام مردی شیاد افتاده بود، در حالی که عنوان می کرد همه حیثیت خانوادگی ام در معرض تهدید قرار گرفته است و هر لحظه انتظار یک آبروریزی بزرگ را می کشم به قاضی Judge شعبه ۲۱۷ دادسرا گفت: روزی که در یکی از رشته های دانشگاهی پذیرفته شدم با تمام وجودم اشک شوق را در چشمان مادرم دیدم. آن روز در حالی که مادرم مرا در آغوش می کشید برایم آرزوی خوشبختی کرد و گفت: از دوستی با افرادی که ایمانشان ضعیف است پرهیز کن و نگذار رفتارها و حرکات ناپسند دوستان جدیدت بر اعمال تو تأثیر بگذارد. آن روز مادرم مرا نصیحت کرد و راه و چاه را نشانم داد. او گفت: همواره حجابت را رعایت کن و به راحتی به دیگران اعتماد نکن! اما من خیلی زود حرف های مادرم را فراموش کردم. هنوز یک ماه بیشتر از آغاز سال تحصیلی نگذشته بود که به تقلید از همکلاسی هایم گوشی تلفن هوشمند خریدم تا من هم از امکانات و فناوری های نوین ارتباطی استفاده کنم. این گونه بود که مسیر بدبختی من آغاز شد و با سیر در گروه ها و شبکه های اجتماعی به بیراهه رفتم. در یکی از همین روزها که در شبکه لاین غرق شده بودم پیامی از یک شماره ناشناس دریافت کردم که از من تقاضای دوستی کرده بود.
چرم مشهد ؛ ساده و با اصالت در دیجی استایل
تا ۷۰ درصد تخفیف فوق العاده تک سایزها در دیجی استایل !!!
آن فرد که خود را مدیر گروه «باز تنها» معرفی می کرد ابتدا چنین وانمود کرد که در یکی از شهرهای شمالی کشور کافی شاپ دارد و می خواهد با من ازدواج کند. من هم بدون توجه به نصیحت های مادرم به او اعتماد کردم و بدین ترتیب ارتباط ما در شبکه های اجتماعی گسترش یافت به طوری که مدتی بعد پوریا از من خواست تعدادی از عکس های شخصی ام را برایش ارسال کنم تا او تصاویرم را به مادر و اعضای خانواده اش نشان بدهد و آن ها پس از تأیید من به خواستگاری ام بیایند.
من هم نسنجیده و تنها بر اساس عشق و علاقه ظاهری حدود ۲۰ عکس شخصی برایش ارسال کردم، اما هنوز ساعتی از ارسال عکس هایم نگذشته بود که با پیشنهاد شرم آور پوریا رو به رو شدم و تازه فهمیدم که او از سادگی من سوء استفاده کرده است به همین خاطر بلافاصله رابطه ام را با او قطع کردم. اما او با هک کردن گوشی من و ارسال پیامک های زشت مرا تهدید به انتشار عکس هایم می کرد به طوری که اکنون دچار بیماری های روحی شده ام… در پی اظهارات این دختر و با صدور دستور ویژه ای از سوی قاضی Judge سبحانی، کارآگاهان پلیس Police فتا، پوریا را در حالی دستگیر کردند که در تهران به مسافرکشی مشغول بود. او وقتی مقابل قاضی قرار گرفت گفت: من قصد ازدواج با این دختر را نداشتم و تنها با انگیزه دوستی با دختران و ارتباط تلفنی با آن ها، گروه «باز تنها» را راه اندازی کردم و اکنون نیز از کار خودم پشیمانم..

منبع: رکنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه