هنوز در شفت مردم خودشان جاده هایشان را تعمیر می کنند + تصاویر

این تصاویر متعلق به جاده شالش از توابع روستای خرمکش سیاهمزگی است که مردم بعد از مراجعه زیاد و درخواست از مسئولین جهت تعمیر و اصلاح جاده خود دست به کار شدند.

هنوز در شفت مردم خودشان جاده هایشان را تعمیر می کنند + تصاویر
به گزارش ۸دی مشت ولی وحیدی رییس شورای اسلامی روستای خرمکش سیاهمزگی با ارسال یادداشتی به پایگاه خبری صبح شفت نوشت: نمی دانم آقای استاندار جناب دکتر سالاری این تصویر را می بیند یا نه؟! ولی این ها گوشه ای از عدم توجه مدیران شهرستان شفت به مردم منطقه محروم خرمکش سیاهمزگی است.

جناب دکتر سالاری استاندار گرامی یا به مدیران این شهرستان تذکر دهید تا بیشتر به مردم توجه کنند یا جسارتا منت بگذارید و آنانی که دستورات مکرر شما، ریاست محترم جمهوری و رهبر معظم انقلاب مبنی بر خدمت بی منت به مردم را نادیده می انگارند را سلب مسئولیت کرده و نیروی کار آمد بر این شهرستان بگمارید.

این گوشه ای بود از عدم توجه مردم این شهرستان، هرچند ناشکر نیستیم نظام مقدس جمهوری اسلامی در دوران گذشته خدمات شایانی را انجام داده ولی این مشکلات جزیی که عدم توجه و مسئولیت پذیری مدیران شهرستانی را می رساند شاید مابقی خدمات را تحت شعاع خود قرار داده است.

این تصاویر متعلق به جاده شالش از توابع روستای خرمکش سیاهزگی است بعد از مراجعه زیاد و درخواست از مسئولین جهت تعمیر و اصلاح آن، هیجکس جواب قاتع کننده ای به ما نداد.

در نهایت مردم زحمتکش منطقه خود با دستان خودشان اقدام به این کار کردند که بنده به عنوان خادم این مردم واقعا شرمنده این عزیزان هستم.

ما واقعا گله داریم از مدیران شهرستان این واقعا حق ما مردم نیست.

با پیگیری های انجام شده این دو رشته جاده محله شالش و پایر بیش از ۳۰ خانوار نیاز به بهسازی وتسطیح وشن ریزی دارد با توجه به این که اجازه برداشت شن به ما نمی دهند البته چند بار مورد بازدید بخشدار محترم احمدسرگوراب قرار گرفته واز نزدیک شاهد مشکلات مردم عزیز بوده اند.

 

منبع: صبح شفت

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه