مرگ تلخ داماد داخل ماشین گل زده / عروس و داماد با پراید به دره لوشان سقوط کردند! + عکس

خودروی حامل عروس وداماد که برای حضوردرجشن ازدواج، راهی محل مراسم بود ناگهان به دره سقوط کرد و مراسم عروسی به عزا تبدیل شد. در جریان این حادثه هولناک، خودروی حامل عروس و داماد به ته دره ســـــــــقوط کرد و داماد ۳۷ ساله مقابل چشمان بهت زده همسرش جان باخت. عروس هم بشدت مجروح شد.

مرگ تلخ داماد داخل ماشین گل زده / عروس و داماد با پراید به دره لوشان سقوط کردند! + عکس

به گزارش ۸دی خورشید عصر جمعه زمستانی- ۲۹ دی ۹۶ – بسرعت درحال غروب کردن پشت کوه ها بود که زوج جوان سوار برپراید سفید رنگ تزئین شده، در مسیر پر پیچ و خم جاده روستای «پارودبار» به «جیرنده» بخش عمارلو ازشهرستان رودباردراستان گیلان راهی محل جشن بودند. عروس وداماد دراوج خوشحالی گل می‌گفتند وگل می‌شنیدند. اما ناگهان کنترل خودرو از دست راننده- برادر داماد- خارج شد.ناگهان پراید تزئین شده با سرعت به طرف دره منحرف شد و قبل از آنکه راننده فرصتی برای نجات خود و سرنشینان داشته باشد، ماشین عروس را در میان زمین و آسمان دید. خودرو درچشم به هم زدنی میان جیغ‌های وحشتناک سرنشینانش به درون دره سقوط کرد و بعد از چند بار پشتک زدن درعمق دره بی‌حرکت متوقف شد.
چند خودرو که عروس و داماد را همراهی می‌کردند با دیدن این صحنه، وحشت زده بسرعت وارد عمل شدند و خود را به خودروی تزئین شده با گل‌های قرمز رساندند.
هر سه مسافر پراید مصدوم شده بودند. لباس‌های عروس و داماد غرق خون شده بود. برادر داماد نیز وضعیتش بهتر از دو مسافر دیگر نبود.
هر سه مصدوم حادثه دقایقی بعد به بیمارستان انتقال داده شدند و تلاش تیم پزشکی برای درمان مصدومان آغاز شد. اما لحظاتی بعد داماد به‌خاطر شدت جراحات وارده روی تخت بیمارستان در آغوش مرگ آرام گرفت. اما عروس و برادر داماد با تلاش تیم درمانی ازمرگ نجات یافتند.
سروان شهرام شهیدی- فرمانده پلیس راه جمال آباد لوشان- درباره این حادثه گفت: به‌دلیل سقوط پراید در دره، داماد ۳۷ ساله پس ازانتقال به بیمارستان پورسینای رشت جان باخت.
وی دلیل این سانحه رانندگی را بی‌احتیاطی راننده و بی‌توجهی به جلو هنگام رانندگی اعلام کرد.
به گزارش خبرنگار ما، این چندمین حادثه رانندگی منجر به مرگ در تصادف‌های جاده لوشان – جیرنده است. چندی قبل نیزیک تانکر حامل سوخت دچار حادثه شد و بالای دره ۴۰۰ متری متوقف ماند. سقوط پراید در دوراهی معدن سنگرود و مصدوم شدن۲نفر، سقوط پژو در دره لوشان-جیرنده و فوت یک نفراز اهالی لوشان، – سقوط خودرو به دره در جاده لوشان به جیرنده درحوالی سنگرود که منجر به مرگ مادر و فرزندی شد.
به نظر می‌رسد با توجه به میزان زیاد حوادث  و سوانح رخ داده در این مسیر باید درباره شناسایی و رفع اشکالات موجود در این مسیر، مسئولان مربوطه هرچه زودتر وارد عمل شوند

منبع: رکنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه