چقدر ارز از صندوق توسعه ملی خارج شد؟ +جدول

میزان پرداختی صندوق توسعه ملی از ۱۱.۲ میلیارد دلار در شهریور ماه به ۱۳.۴ میلیارد دلار در آذر ماه امسال افزایش یافته که این تغییر حاکی از رشد بیش از ۲ میلیارد دلار پرداخت تسهیلات طی سه ماه می‌باشد.

چقدر ارز از صندوق توسعه ملی خارج شد؟ +جدول

به گزارش هشت دی، برررسی عملکرد صندوق توسعه ملی تا شهریور و آذر ماه امسال نشان می دهد، در حالی که در شش ماهه ابتدایی ۳۲۰ مورد تسهیلات اعلام وصول شده، در ۹ ماهه نخست سال جاری تعداد تسهیلات اعلام وصول شده با ۵مورد افزایش به ۳۲۵ فقره رسیده است.

بر این اساس تا شهریور ماه امسال تعداد تسهیلات پرداختی ۲۳۰ مورد، گشایش شده ۲۵۶ فقره، مسدودی ۲۹۵ فقره و اعلام وصول شده ۳۲۰ فقره بوده است. بر این ترتیب طی سه ماه اخیر مبالغ طرحهای اعلام وصول شده از ۳۶.۰ میلیارد دلار به ۳۶.۲ میلیارد دلار افزایش یافته که این موضوع افزایش ۲۲۰ میلیون دلاری طرحهای اعلام وصول شده را نشان می‌دهد.

این درحالی است که در ۹ ماهه سال جاری میزان تحصیلات پرداختی از سوی صندوق توسعه ۲۴۷ فقره، گشایش شده ۲۷۲ فقره، مسدودی ۲۹۶ و اعلام وصول شده ۳۲۵ فقره بوده است.

گفتنی است میزان پرداختی از ۱۱.۲ میلیارد دلار به ۱۳.۴ میلیارد دلار افزایش یافته که این تغییر حاکی از رشد بیش از ۲ میلیارد دلار پرداخت تسهیلات طی سه ماه می‌باشد.

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه