نماینده مردم بندرانزلی خبر داد

احداث بیمارستان در غازیان با اعتبار ۱۴ میلیاردی/ بیمارستان نیروی دریایی سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی از احداث دو مرکز درمانی در انزلی خبر داد و گفت: با افتتاح مراکز درمانی جدید غازیان و نیروی دریایی، بسیاری از مشکلات مردم را در بخش درمان حل کرده‌ایم.

احداث بیمارستان در غازیان با اعتبار ۱۴ میلیاردی/ بیمارستان نیروی دریایی سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش هشت دی،حسن خسته بند در رشت، از ساخت پلی کلینیک شبانه‌روزی در غازیان انزلی خبر داد و اظهار کرد: پلی کلینیک شبانه‌روزی غازیان در سه‌طبقه و بااعتباری بالغ‌بر ۱۴ میلیارد تومان در دست‌ساخت و ساز است.

وی با اعلام اینکه ساختمان‌سازی این پلی کلینیک در مرحله فونداسیون قرار دارد، افزود: طبق قرارداد با پیمانکار پلی کلینیک غازیان باید ۲۴ ماهه تحویل داده شود تا مورداستفاده مردم قرار بگیرد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه پلی کلینیک غازیان درواقع یک بیمارستان کوچک است، گفت: این پلی کلینیک تقریباً به همه نیازهای بیماران پاسخ می‌دهد و مردم پس از افتتاح آن بیمارستان کوچکی را در نزدیکی خود خواهند داشت.

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه همه خدمات فوری درمان در پلی کلینیک در حال ساخت غازیان ارائه خواهد شد، خاطرنشان کرد: با افتتاح پلی کلینیک غازیان مردم درمان فوری بیماری‌های خود را در همان مرکز می‌گیرند و لازم نیست مسافتی طولانی را طی کنند تا خود را به بیمارستان اصلی شهرستان برسانند.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی همچنین از تکمیل عملیات عمرانی بیمارستانی دیگر در انزلی خبر داد و گفت: تا سال آینده بیمارستان نیروی دریایی انزلی نیز در جنب مصلا بندرانزلی به بهره‌برداری می‌رسد و در خدمت عموم مردم شهرستان قرار خواهد گرفت.

خسته بند با تاکید بر اینکه با افتتاح مراکز درمانی فوق الذکر می‌توان گفت در بخش درمان بسیاری از مشکلات مردم را حل کرده‌ایم، تصریح کرد: در حال پیگیری هستیم تا دستگاه‌های تخصصی ازجمله MRI را نیز در شهرستان مستقر کنیم تا پس از اتمام پروژه‌های ساختمان‌سازی مراکز درمانی به مردم خدمات تکمیلی پزشکی ارائه کنند.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه