نماینده مردم رودبار خبر داد

پرداخت عوارضی مردم رودبار در آزادراه رودبار- رشت عادلانه‌تر می‌شود

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی از اصلاح پرداخت عادلانه عوارض استفاده از آزادراه در محدوده رودبار – رشت توسط مردم رودبار خبر داد.

پرداخت عوارضی مردم رودبار در آزادراه رودبار- رشت عادلانه‌تر می‌شود

به گزارش هشت دی، منوچهر جمالی در رشت، با اشاره به اعتراضات اخیر مردم رودبار در پی دریافت ناعادلانه عوارض آزادراه در محدوده شهرستان رودبار، اظهار کرد: در روزهای نخست در تلاش بودیم تا محل دریافت عوارضی را به ابتدای استان یعنی لوشان انتقال دهیم اما با مقاومت راه و شهرسازی مواجه شدیم.

وی با اعلام اینکه راه دیگری را انتخاب کرده‌ایم که پرداخت عوارض مردم رودبار به عدالت نزدیک‌تر باشد، افزود: قرار هست تا سیستم کنترل ترافیک موسوم به ETC در ورودی و خروجی آزادراه نصب شود و پرداخت عوارضی‌ها عادلانه‌تر صورت گیرد.

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی در تشریح نحوه پرداخت عوارض پس از نصب سیستم کنترل ترافیک گفت: با نصب سیستم کنترل ترافیک هر راننده رودباری با هراندازه استفاده از جاده به همان مقدار عوارض پرداخت خواهد کرد.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی گفت: به فرض مثال اگر راننده‌ای از سمت رودبار به سمت امامزاده هاشم (ع) درحرکت باشد، سیستم کنترل ترافیک پلاک خودرو را می‌خواند و به همان میزان صاحب خودرو را بدهکار می‌کند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کارهای اداری مربوط به نصب سیستم تمام، اجرایی شدن طرح قطعی و در آینده نزدیک اجرایی خواهد شد، تصریح کرد: قراردادها و خرید دوربین‌ها برای اجرای طرح مذکور انجام‌شده و وزیر راه و معاون برنامه‌ریزی وزارتخانه اجراشدن کار را قطعی اعلام کرده‌اند.

جمالی بابیان اینکه زمان اجرای طرح ایام منتهی به سال جدید ذکرشده اما اجرای آن کمی زمان می‌برد گفت: طراحی کامل نرم‌افزارهای پلاک خوان به کمی زمان نیاز دارد که تمامی ضعف‌هایش برطرف شود و پس از رفع همه معایب در جانمایی خود نصب شوند.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه