حوادث ناشی از مصرف گاز طبیعی در استان گیلان کاهش یافت

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون هیچگونه حادثه گازگرفتی یا مرگ خاموش در استان گیلان رخ نداده است گفت: حوادث ناشی از مصرف گاز طبیعی در استان گیلان کاهش یافت.

حوادث ناشی از مصرف گاز طبیعی در استان گیلان کاهش یافت

به گزارش ۸دی، حسین اکبر عصر امروز در دومین دوره سمینار آموزشی عبرت‌آموزی از حوادث در سالن همایش شرکت گاز استان گیلان با اشاره به اینکه افزایش آگاهی عمومی تاثیرات مطلوبی در جامعه دارد اظهار داشت: حوادث ناشی از مصرف گاز طبیعی در استان گیلان کاهش یافت.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با بیان اینکه حوادث ناشی از مصرف گاز طبیعی در استان گیلان نسبت میانگین کشوری کاهش چشمگیری داشته است افزود: از ابتدای امسال تاکنون هیچ‌گونه حادثه گازگرفتی یا مرگ خاموش در استان گیلان رخ نداده است.

اکبر با تاکید بر اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۲۹ انفجار گاز در حوزه مصرف‌کنندگان در استان به ثبت رسیده است خاطرنشان کرد: این حوادث منجر به مصدومیت ۶ مصرف‌کننده و مرگ یک نفر در استان گیلان شده است.

وی با اشاره به اینکه حوادث ناشی از انفجار گاز سال گذشته در مدت مشابه امسال ۵ کشته بود بیان کرد: امسال در مجموع ۵۴ مورد حوادث ناشی از مصرف گاز در بخش‌های مختلف مصرف کنندگان و شبکه به ثبت رسیده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با بیان اینکه این حوادث سال گذشته در استان گیلان ۱۶۶ مورد بوده و امسال با کاهش چشمگیر مواجه بوده است تصریح کرد: این امر بیانگر افزایش سطح آگاهی عمومی و ایمنی شهروندان است.

رئیس ایمنی و آتش‌نشانی شرکت گاز استان گیلان نیز در این همایش با اشاره به اینکه تنها داشتن وسایل و تجهیزات مناسب تضمین کننده ایمنی برای افراد در محل کار نیست تصریح کرد: مهم‌ترین عامل جهت پیشگیری از وقوع حوادث آموزش نیروی انسانی و افزایش سطح آگاهی است.

شهرام مداح حسینی اجرای دقیق بخشنامه‌ها به‌منظور افزایش سطح ایمنی کارکنان را یک ضرورت عنوان کرد و اظهار داشت: وقوع حوادث در اماکن مختلف علاوه بر آسیب رساندن به تجهیزات و امکانات موجب خسارات جانی جبران ناپذیر می‌شود.

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه