توضیح باشگاه استقلال در خصوص سه شایعه

باشگاه استقلال نسبت به سه خبر پیرامون این باشگاه واکنش نشان داد.

توضیح باشگاه استقلال در خصوص سه شایعه

به گزارش۸دی به نقل از سایت باشگاه استقلال، واکنش باشگاه استقلال به سه شایعه در قالب این مطالب چنین است:

۱- روزنامه ایران ورزشی امروز در مطلبی مدعی شده قرارداد مهاجمی که برای امضا قرارداد با استقلال به تهران آمده یک روز پس از پایان زمان نقل و انتقالات نیم فصل با باشگاه قبلی اش در پرتغال فسخ شده و برای این موضوع به حساب توئیتر این باشگاه استناد کرده است. انتشار چنین خبری جای تعجب دارد زیرا با نگاهی ساده به راحتی قابل تشخیص است که توئیتر این باشگاه خبر فسخ قرارداد با یازالده را در ۱۶ ژانویه منتشر کرده است و نه زمان فسخ قرارداد. باشگاه استقلال حتی در غروب ۱۵ ژانویه نامه رسمی فسخ قرارداد یازالده با باشگاه قبلی این بازیکن را دریافت کرد و هیچ نگرانی‌ای از این بابت وجود ندارد.

۲- روزنامه ایران ورزشی در موضوعی دیگر از قول وینفرد شفر سرمربی استقلال اعلام کرده که بحث ادامه کار این مربی برای فصل آینده منوط به قهرمانی جام حذفی است و به همین دلیل سرمربی تیم به دنبال بازی دادن مهدی رحمتی در جام حذفی است. طرح چنین مساله ای جای تعجب دارد، زیرا موضوع حضور مهدی رحمتی در دیدارهای حذفی پیش از دیدار با ایران جوان بوشهر مطرح شده بود و از طرفی وینفرد شفر در نشست خبری خود هم به این مسئله اشاره کرده که تیمش برای ادامه رقابت‌ها نیاز به دو دروازه‌بان آماده و در شرایط مسابقه دارد. ضمن اینکه برخلاف ادعای آن روزنامه، سرمربی استقلال هرگز چنین دیالوگی با بازیکنان و مربیان تیمش نداشته است.

۳- روزنامه همشهری ورزشی در مطلبی نوشته مسئولان باشگاه استقلال به خاطر خالکوبی‌های اشکان دژاگه با حضور این بازیکن در استقلال مخالفت کرده‌اند و درحالی که این موضوع به هیچ وجه صحت ندارد. مدیر برنامه‌های این بازیکن با صراحت اعلام کرده که دژاگه فعلا برنامه‌ای برای حضور در فوتبال ایران ندارد. به عبارت دیگر در حالی که خود این بازیکن فعلا قصد حضور در فوتبال ایران را ندارد، طرح موضوع رد کردن امضای قرارداد با اشکان دژاگه به دلیل وجود خالکوبی بسیار عجیب است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه