در گفتگو با 8دی مطرح شد:

نماینده کارگران سد شفارود: چه کسی باید مشکلات ما را حل کند؟!/ صدای ما را به استاندار برسانید‌

نماینده کارگران سد شفارود با اشاره به عدم پرداخت معوقات کارگران، گفت: زیر باران و سرما گرفتار شده ایم چه کسی باید مشکلات ما را حل کند؟! صدای ما را به استاندار برسانید‌.

نماینده کارگران سد شفارود: چه کسی باید مشکلات ما را حل کند؟!/ صدای ما را به استاندار برسانید‌

بهنام پورعلی در گفت وگو با خبرنگار ۸دی در رابطه با تجمعات کارگران در سد شفارود با بیان اینکه قولی مبنی بر پرداخت حقوق به ما داده نشده است، اظهار کرد: گفتند هر زمان پولی برسد به شما می دهیم و تاکنون با وجود ۷ ماه معوقه حقوق فقط حقوق ۴۵ روز را داده اند.

وی با اشاره به اینکه بچه ها به نیرو و امید نیاز دارند تا کار کنند، گفت: اعتراض دوباره ما به جایی نرسید و برای متفرق کردن کارگاه را تا ۳روز تعطیل کردند.

نماینده کارگران سد شفارود با بیان اینکه پولی که نماینده گفته بود واریز نشده است، بیان کرد: کاظم لطفی مدیرعامل آب منطقه ای گیلان در حضور۳۰۰ کارگر و ۲خبرنگار گفت که واریز این پول دروغ است.

وی خواستار حل مشکلاتی چون حق اولاد، اضافه کاری و ۷۰درصدی بودن حقوق شد، افزود: بیش از ۱۲ روز زیر باران و سرما گرفتار شدیم و به فکر مشکلاتمان هستیم.

پورعلی سازمان کل بازرسی گیلان را روزنه ای برای تعیین تکلیف این موضوع دانست و گفت: با شکایت به سازمان بازرسی استان پیگیر مشکلات و گرفتن حق و حقوقمان هستیم.

نماینده کارگران سد شفارود با اشاره به اینکه دیدار با استاندار قوت قلبی برای همه کارگران است، بیان کرد: چه کسی باید مشکلات ما را حل کند، صدای ما را به استاندار برسانید‌.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه