رئیس شورای شهر فومن در گفتگو با 8دی:

پل ورودی فومن درگیر سیاست بازی شده است/ مسئولان وضعیت این پروژه را تعیین تکلیف کنند

رئیس شورای شهر فومن در پاسخ به این سوال که چرا وضعیت پل ورودی فومن بالتکلیف باقی مانده است، گفت: شواهد نشان می دهد که وضعیت این پل درگیر سیاست بازی شده است به این معنا که افراد به نفع خودشان از شرایط استفاده می کنند.

پل ورودی فومن درگیر سیاست بازی شده است/ مسئولان وضعیت این پروژه را تعیین تکلیف کنند

سیامک احمدزاده در گفتگو با خبرنگار ۸دی در پاسخ به این سوال که چرا وضعیت پل ورودی فومن به صورت بالتکلیف باقی مانده است، اظهار کرد: شواهد نشان می دهد که وضعیت این پل درگیر سیاست بازی شده است به این معنا که افراد به نفع خودشان از شرایط استفاده می کنند.

وی با بیان اینکه فارغ از اینکه این پل کارشناسی شده اس به این سوال که چرا وضعیت پل ورودی فومن به صورت بالتکلیف باقی مانده است، اظهار کرد: شواهد نشان می دهد که وضعیت این پل درگیر سیاست بازی شده است به این معنا که افراد به نفع خودشان از شرایط استفاده می کنند.ت یا خیر باید با عزمی راسخ در راستای حل مشکل گام برداریم، گفت: اگر قرار است پل درست شود باید ضوابطش مشخص شود و اگر قرار است خراب شود باز هم باید درباره این موضوع تصمیم گیری شود.

رئیس شورای شهر فومن در ادامه افزود: فومن یک شهر توریستی است و باید طوری پل طراحی شود که به لحاظ زیبایی شناسی و کارشناسی شایسته باشد.

احمدزاده تصریح کرد: اگر همه مسئولان به فکر آسایش و آرامش مردم باشیم و نخواهیم که از این پل بهره برداری سیاسی کنیم، مشکل قابل حل است.

احمدزاده در پاسخ به این سوال که در رابطه با این موضوع چه کاری از دست رسانه ها بر می آید گفت: به نظر من رسانه ها تنها مراکزی هستند که به صورت عریان مسائل را برای مردم باز می کنند و بهتر است که با انجام برخی نظرسنجی ها وضعیت پل روشن شود.

**بهترین راه حل اجرای نقشه جدید پل است

احمدزاده با بیان اینکه مشکلاتی برای عملیاتی کردن این پل وجود دارد، گفت: اول اینکه اگر قرار باشد نقشه اولیه پل اجرایی شود باید زمین های زیادی در اطراف گرفته شود زمین های زراعی، مسکونی و صنعتی از این جمله هستند و انجام این کار به راحتی امکان پذیر نیست.

وی ادامه داد: مشکل بعدی این است که برای اجرایی کردن این پل هزینه بالایی لازم است و در حال حاضر امکان صرف چنین هزینه ای وجود ندارد.

احمدزاده در پایان خاطرنشان کرد: به نظر بنده بهترین راه حل این است که نقشه جدید پل را اجرایی کنیم که نسبت به نقشه قدیم آن جمع و جورتر است و هزینه کمتری نیز می طلبد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه