مرگ دلخراش تازه داماد رودباری+ تصاویر

صدای مردم عمارلو برای ایمن سازی جاده های این بخش تاکنون گوش شنوایی نداشته است و در تازه ترین حادثه یک ماشین عروس به ته دره سقوط کرد.

مرگ دلخراش تازه داماد رودباری+ تصاویر
 به گزارش ۸دی عمارلو از لحاظ امکانات زیر بنایی از محروم ترین بخشهای رودبار گیلان است که مورد کم توجهی قرار گرفته است. از ابتدای سال جاری شاهد سقوط تعداد زیادی از خودروهای عبوری از جاده های کوهستانی این منطقه به ته دره را رسانه ای کرده ایم که دهها کشته و زخمی برجای گذاشته اند و قلب بسیاری از خانواده ها را داغدار کرده است.

عمده دلیل وقوع این تصادفات نبود علائم و عدم نصب گاردریل در حاشیه راههای کوهستانی بخش عمارلو است که این جاده ها را به یک قربانگاه تبدیل کرده است.

روز گذشته یک ماشین عروس که در مسیر روستای پارودبار در حرکت بود متاسفانه پس از انحراف از جاده به ته دره سقوط می کند. دو سرنشین این خودرو برای مداوا به بیمارستان پورسینای رشت منتقل می شود که متاسفانه این حادثه ناگوار سبب شد تا داماد عمارلویی به حجله نرسد و شب گذشته به رحمت خدا رفت.

بعد از وقوع این حادثه جمعی از اهالی منطقه عمارلو ضمن ابراز همدردی و تاسف از بی توجهی مسئولین شهرستان رودبار به جاده های عمارلو گلایه کرده اند از ما خواستند تنها سئوالی از مسئولین بپرسیم که آیا بس نیست در جاده های عمارلو ببینیم که پدر و مادری داغدار می شوند و تازه عروسی که باید در حجله عروسی بنشیند باید رخت سیاه به تن کند. جواب این کشته ها را چه کسی خواهد داد. آقای وزیر، آقای استاندار، آقای نمایندگان گیلان صدای مردم عمارلو را بشنوید.

 

 

منبع: زیتون خبر

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه