جواب پرسپولیسی ها را ندادم دهانشان را بستند!

مدافع جوان سپاهان گفت:اشتباه من در بازی پرسپولیس دستاویز یک عده شد تا تخریبم کنند ولی محرم گفت حرف نزنم.

جواب پرسپولیسی ها را ندادم دهانشان را بستند!

به گزارش۸دی نیوز به نقل از روزنامه گل ، شجاع خلیل‌زاده پس از بازی با پرسپولیس و به خاطر اشتباهی که مرتکب شده بود به سیبل انتقادات اهالی فوتبال تبدیل شد تا شرایط برایش سخت شود.

وی در آن روزها و به پیشنهاد محرم نویدکیا سکوت کرد وجواب منتقدانش را نداد و بالاخره پس از یک ماه سکوتش را شکست و صحبت‌هایی را مطرح کرد که در ادامه از حضورتان می‌گذرد.

* مدتی است که خیلی کم مصاحبه می‌کنی. چرا؟

– چون محرم نویدکیا گفته بود صحبت نکنم.

* چرا؟

– پس از بازی با پرسپولیس همه شمشیرشان را برای من از رو بستند و می‌‌خواستند به خاطر همان یک اشتباه مرا زمین بزنند و تخریبم کنند. محرم هم وقتی دید که بابت این حرف‌ها حسابی به هم ریختم از من خواست تا جواب‌شان را ندهم و سکوت کنم تا خودشان ساکت شوند. دقیقا همین‌طور هم شد. آن اشتباه دستاویز یک عده شد تا تخریبم کنند.

* مگر با کسی دشمنی داشتی یا از تخریب کردن تو چه چیزی عاید آن افراد می‌شد؟

– نمی‌دانم دنبال چه چیزی بودند اماوقتی جواب‌شان را ندادم ساکت شدند و دهان‌شان را بستند. کجای دنیا یک بازیکن را به خاطر یک اشتباه زمین می‌زنند که اینجا می‌خواستند با من این کار را کنند؟ از محرم ممنونم که با راهنمایی‌اش مرا به یک شرایط خوب رساند. در فوتبال‌مان مثل نویدکیا را ندیدم. خیلی هوای بازیکنان جوان را دارد و برای تیم هم مربی است و هم بازیکن!

* به نظرت همان انتقادها بود که باعث شد اردوی آخر تیم ملی را از دست بدهی؟

– آقای کی روش مربی نیستند که توجهی به انتقادات غیرکارشناسانه کنند. ایشان خواستند تا برخی از مدافعان لیگ که در رسانه‌ها خودشان را محق و مستحق حضور در تیم ملی می‌دانستند را محک بزنند. آنها را دعوت کردند تا عیارشان مشخص شود. خود من دراکثر اردوها حضور داشتم و سرمربی تیم ملی به خوبی مرا می‌شناسند و نیازی نبود که محک بخورم.

* یعنی امیدواری که یکی از مسافران جام‌جهانی شوی؟

– آدمی با امید زنده است. سعی می‌کنم در آسیا و چند هفته باقیمانده لیگ خودی نشان بدهم. کارلوس کرش مربی نیست که حق یک بازیکن را ضایع کند. ایشان به بازیکنان جوان خیلی بها می‌دهند و همین مرا به حضور دوباره در تیم ملی خیلی امیدوارمی‌کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه