۳۵۰ دانشجوی بسیجی دانشگاه آزاد رشت به راهیان نور اعزام شدند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت گفت: دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت جهت بازدید از مناطق جنگی هشت سال دفاع مقدس ، راهی جنوب کشور شدند.

۳۵۰ دانشجوی بسیجی دانشگاه آزاد رشت به راهیان نور اعزام شدند

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از مهر، بهروز دانشیان چهارشنبه در تشریح خبر افزود: دانشجویان آگاه و با بصیرت، گروه کاروان راهیان نور این دانشگاه را تشکیل می دهند که برای بازدید از مناطق جنگی و آشنایی با رشادت های جوانمردان هشت سال دفاع مقدس راهی سرزمین مردان خدایی می شوند.

وی  اظهارداشت:در این مرحله ۳۵۰ دانشجو شامل ۱۵۰ خواهر و ۲۰۰ برادر از دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در قالب هشت دستگاه اتوبوس به مناطق جنگی جنوب کشور اعزام می شوند.

رئیس دانشگاه واحد رشت،ادامه داد: این تعداد دانشجوی بسیجی در قالب کاروان راهیان نور به مدت هفت روز از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید می کنند.

وی اظهار داشت: هدف از اعزام کاروان راهیان نور دانشجویان، آشنایی بیشتر نسل سوم انقلاب اسلامی با آرمانهای امام خمینی (ره) ، ارزشهای انقلاب اسلامی و تجدید پیمان با رهبر معظم انقلاب و شهدای ایران اسلامی است. همچنین خودسازی و توجه به انجام فرایض از دیگر اهداف این سفر معنوی خواهد بود.

کاروان زیارتی راهیان سرزمین نور از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس همچون دهلاویه، شلمچه، هویزه و  غیره بازدید می کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه