معالجه یک مریضی پوستی پرخطر با آلوئه ورا

پسوریازیس مریضی پوستی مزمن هست که باعث ورم و قرمزی سلول‌های پوست می‌شود. این مریضی از بروز مشکل در سامانه امنیت متاثر می‌شود و در حال حاضر درمانی برای آن وجود ندارد. علاوه بر این بیشتر از ۳۰ درصد مبتلایان به این مریضی […]

معالجه یک مریضی پوستی پرخطر با آلوئه ورا

به گزارش هشت دی، پسوریازیس مریضی پوستی مزمن هست که باعث ورم و قرمزی سلول‌های پوست می‌شود. این مریضی از بروز مشکل در سامانه امنیت متاثر می‌شود و در حال حاضر درمانی برای آن وجود ندارد. علاوه بر این بیشتر از ۳۰ درصد مبتلایان به این مریضی پوستی دچار آرتریت پسوریاتیک می‌شوند.

پسوریازیس باعث بروز تکه‌های دردناک و متورم روی پوست می‌شود.

بررسی‌ها نشان می‌دهد: قرار دادن ماده ژل مثل آلوئه‌ورا روی پوست مبتلا به مریضی پسوریازیس می‌تواند از میزان التهاب کم، سطح پوست را نرم کند و آب‌رسانی به پوست را تقویت نماید. علاوه بر این این گیاه برای معالجه آرتریت پسوریاتیک مفید هست.

علی رغم تاثیرات ماده ژل مثل آلوئه‌ورا در کنترل نشانه ها پسوریازیس ظواهر علمی زیادی وجود ندارد که بتوان استفاده از این گیاه را یک تنه به عنوان روش درمانی معرفی کرد بنابراین، مبتلایان به این مریضی باید درباره استفاده کرم‌های دارویی و روش‌های درمانی دیگر با پزشک مشورت نمایند.

این مطلبو از دست ندید!  نمایندگان وزارت بهداشت از دانشگاه آزاد مینودشت بازدید کردند

همچنین نتیجه های مطالعه انجام شده در سال ۲۰۱۲ نمایش داد که گیاه آلوئه‌ورا بیشتر از ۸۱ درصد در معالجه مریضی پسوریازیس موثر هست.

منبع: ایسنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه