وزرای اطلاعات، امور خارجه و کشور در مجلس حضور می یابند

وزرای اطلاعات و امور خارجه برای پاسخگویی به سوالات ۴۱ نماینده و ۱۲ نماینده روز یکشنبه هفته آینده در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی حضور می یابند همچنین وزیر کشور در روز سه شنبه هفته آینده برای پاسخ به سوالات هشت نماینده به این کمیسیون می رود.

وزرای اطلاعات، امور خارجه و کشور در مجلس حضور می یابند

به گزارش ۸دی نیوز، وزیر اطلاعات در روز یکشنبه برای پاسخگویی به سؤالات حسن کامران دستجردی نماینده اصفهان و علیرضا زاکانی نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر و نیز سوال مشترک ۴۱ نفر از نمایندگان در کمیسیون امنیت ملی مجلس حضور می یابد.

همچنین در روز یکشنبه سفر مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به جمهوری اسلامی ایران با حضور وزرای اطلاعات و امور خارجه در این کمیسیون بررسی می شود.

وزیر امور خارجه نیز روز یکشنبه برای پاسخگویی به سؤالات ایرج ندیمی نماینده لاهیجان و سیاهکل، حسینعلی شهریاری نماینده زاهدان، علی اکبر آقایی نماینده سلماس و سؤال مشترک ۱۲ نفر از نمایندگان در این کمسیون حضور می یابد.

همچنین وزیر کشور روز سه شنبه هفته آینده برای پاسخگویی به سؤالات حسین طلا نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر، حسین بیگلری نماینده سقز و بانه، محمدجواد نظری مهر نماینده کردکوی، بندر ترکمن و بندر گز، ابراهیم آقامحمدی نماینده خرم آباد، سیدمحمد بیاتیان نماینده بیجار، رمضانعلی سبحانی فر نماینده سبزوار، علیرضا زاکانی نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر، فتح اله حسینی نماینده سرپل ذهاب، گیلان غرب و قصرشیرین، بهروز نعمتی نماینده اسدآباد، در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس حضور می یابد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه