همزمان با دهه فجر؛

افتتاح نمایشگاه دستاوردهای زنان صومعه سرایی

معظم علیپرست، مسئول کمیته بانوان و امور خانوده فرمانداری صومعه‌سرا با بیان اینکه کمیته بانوان ستاد دهه فجر در فرمانداری این شهرستان تشکیل شد، اظهار کرد: هدف از تشکیل این کمیته فراهم سازی زمینه حضور و مشارکت پرشور قشر عظیم بانوان در برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و آشناسازی هرچه بیشتر این قشر با دستاوردهای انقلاب است.

افتتاح نمایشگاه دستاوردهای زنان صومعه سرایی

به گزارش هشت دی ،معظم علیپرست، مسئول کمیته بانوان و امور خانوده فرمانداری صومعه‌سرا با بیان اینکه کمیته بانوان ستاد دهه فجر در فرمانداری این شهرستان تشکیل شد، اظهار کرد: هدف از تشکیل این کمیته فراهم سازی زمینه حضور و مشارکت پرشور قشر عظیم بانوان در برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و آشناسازی هرچه بیشتر این قشر با دستاوردهای انقلاب است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری همواره مسأله زنان را مهم دانسته و نقش آنان را در ارکان مختلف جامعه تأثیرگذار برشمرده‌اند، افزود: امروزه زنان و دختران ایرانی مصمم‌تر و آگاه‌تر از گذشته شده و آماده ایفای نقش اساسی در مسیر آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند.

مسئول کمیته بانوان و امور خانوده فرمانداری صومعه‌سرا با بیان اینکه کمیته بانوان شهرستان ویژه برنامه‌هایی را همزمان با دهه فجر در این شهرستان برگزار می‌کند، گفت: افتتاح نمایشگاه دستاوردهای زنان صومعه‌سرا، افتتاح نمایشگاه صنایع دستی، افتتاح‌ مسکن‌ برای ‌زنان‌ بی‌سرپرست ‌و بد‌سرپرست از جمله برنامه‌های ویژه این کمیته است.

علیپرست تصریح کرد: ویزیت رایگان، زنگ انقلاب، شرکت در نماز جمعه، شرکت در راهپیمایی ۲۲بهمن، تجلیل و دیدار از مادران و همسران شهدا و جانبازان، جشنواره غذاهای بومی محلی و اعزام برخی زنان بی‌سرپرست و بدسرپست به مشهد مقدس از دیگر برنامه‌های این کمیته در دهه فجر است.

وی با اشاره به برنامه‌های گرامیداشت هفته زن، خاطرنشان کرد: ‌بازدید از ‌بخش‌ کودکان ‌و زایمان ‌و پی‌گیری‌ مشکلات ‌زنان ‌در ‌بیمارستان، همایش پیاده روی خانوادگی در روز ۱۸ اسفند، جشن میلاد کوثر در سه نقطه شهرستان، همایش بزرگ در فارابی به مناسبت میلاد حضرت زهرا(سلام الله علیها)، برگزاری مسابقات ورزشی، تجلیل از زنان نخبه و مادران و همسران شهدا از جمله برنامه‌های هفته زن است.

 مسئول کمیته بانوان و امور خانوده فرمانداری صومعه‌سرا اظهار کرد: تجلیل ‌از ‌زنان ‌شاغل‌ در‌ ادارات‌، ‌گلباران ‌مزار ‌شهداء ‌‌در ‌ایام‌ دهه ‌فجر ‌و ‌هفته ‌زن‌، دیدار ‌با‌ ائمه‌ جمعه‌ شهرستان‌، ‌افتتاح ‌۲ غرفه ‌‌به ‌نمایندگی از ‌شهرستان‌ صومعه‌سرا ‌در‌ محل ‌نمایشگاه‌های‌ دائمی ‌تهران‌ از‌ دستاوردها ‌و غذاها‌ و صنایع‌‌دستی ‌زنان شهرستان از دیگر برنامه‌های هفته زن است.

منبع: میرزا کوچک نیوز

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه