زوج آمریکایی ۱۳ فرزند خود را شکنجه می دادند + عکس

پلیس آمریکا یک زوج کالیفرنیایی را به اتهام شکنجه و آزار ۱۳ فرزند ۲ تا ۲۹ ساله خود بازداشت کرد.

زوج آمریکایی ۱۳ فرزند خود را شکنجه می دادند + عکس

به گزارش ۸دی به نقل از ایرنا، براساس اظهارات مقامات پلیس ناحیه ریورساید در حومه شهر پریس کالیفرنیا، این زن و شوهر به اتهام غل و زنجیر کردن فرزندان خود در محیطی آلوده در بازداشت به سر می‌برند.

یکی از این فرزندان که دختری ۱۷ ساله است، با فرار از محل مذکور واقع در شهر پریس ایالت کالیفرنیا و ربودن تلفن همراه از خانه با پلیس تماس حاصل کرد.

به گفته افسران حاضر در محل حادثه، این دختر ۱۷ ساله به علت لاغری مفرط، خیلی کوچکتر از سن واقعی به نظر می رسید.

افسران پلیس پس از ورود به خانه چندین کودک دیگر را زنجیرشده به تخت و در محیطی تاریک و متعفن پیدا کردند. کوچکترین این کودکان ۲ ساله است . ۱۲ فرزند دیگر مانند خواهر ۱۷ ساله خود به علت سوء تغذیه زیر سن قانونی به نظر می رسند اما مقامات تایید کردند که هفت نفر از آنها بزرگسال و بین ۱۸ تا ۲۹ سال سن دارند.

دیوید آلن ترپین ۵۷ ساله و لوئیس آنا تورپین ۴۹ ساله به شکنجه و به مخاطره انداختن جان این کودکان متهم شدند.

در حال حاضر شش نفر از این کودکان که زیر سن قانونی بودند در مرکز پزشکی دانشگاه ریورساید و مابقی در مرکز پزشکی منطقه کرونا تحت درمان قرار گرفته اند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
جواد
امریکا مهدلیبرالیسم است؛ وهمانگونه که کاملا محسوس است،آشکارا ،امریکن لایف استایل american life style و American way of life را درجهان ترویج و حقنه می کنند؛ حتی برای آن جنگ هاراه اداخته اند و می اندازند. ازآنجائیکه مبنای تئوری پردازیهای لیبرالیسم سه الهه مصرباستان فرعونی ست ؛ پدر (ازیریس) ، (ازیس) ، (نفتیس) و (سث) ایزیس : الهه بزرگ آفرینش و زنده کننده مردگان ، همسر ایزیس و مادر هوروس . تثلیثی که غیرالهی وغیرتوحیدی ست؛ که دراین مکتب عمل صالح جایگاهی ندارد. همه چیز و همه کارمباح است؛ این اعمال فاسد که دراین خانواده امریکائی لو رفته است؛ و آمار رسمی اعلام شده بیش از42درصدی زنازادگان(حرام زادگان)امریکا،توسط ؛ مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد یونیک UNIC؛ باعنوان WORLD FAMILY MAP منتشرشده ؛ و خیلی مفاسد عدیده اساسی دیگر؛ حاصل این مکتب کفر غیرالهی وغیرتوحیدی لیبرالی ست.
در حاشیه