زمینه شرکت برای نسل جوان روستایی و عشایری در مسابقات قرآنی فراهم شود

دبیرکمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر استان گیلان با بیان اینکه دهه مبارک فجر بستری مناسب به منظور ترویج و توسعه مبانی اسلامی و قرآنی است گفت: زمینه شرکت در مسابقات قرآنی برای نسل جوان روستایی و عشایری فراهم شود.

زمینه شرکت برای نسل جوان روستایی و عشایری در مسابقات قرآنی فراهم شود

دبیرکمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر استان گیلان با اشاره به اینکه شرکت‌کنندگان این جشنواره باید از افراد روستایی و ساکن روستا باشند خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات قرآنی ویژه روستاییان و عشایر در دهه فجر بر عهده این کمیته گذاشته شده است.

مقدسیان با بیان اینکه روح انقلاب از روستاها دمیده شده و روستاییان انتظار ویژه‌ای از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارند تصریح کرد: بستر و زمینه‌های مطلوب در راستای شرکت در مسابقات قرآنی باید برای نسل جوان و نوجوان روستایی و عشایری فراهم شود.

ویتبیین شیوه‌ها و راهکارهای برگزاری هرچه بهتر مسابقات قرآن در روستاها را نیازمند همدلی و همکاری تمامی دستگاه‌ها در استان عنوان کرد و افزود: دهه مبارک فجر بستری مناسب به منظور ترویج و توسعه مبانی اسلامی و قرآنی است.

دبیرکمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر استان گیلان با تاکید بر اینکه این کمیته برنامه‌ها و فعالیت‌های گسترده‌ای را در سالگرد سی و نهمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در استان گیلان اجرا می‌کند بیان کرد: برگزاری بیست و نهمین دوره مسابقات قرآنی کمیته روستایی و عشایری به صورت استانی و ملی از شاخص‌ترین این اقدامات است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه