افتتاحیه هشتیمن دوره جشنواره فیلم عمار در لنگرود + تصاویر

دبیر جشنواره فیلم عمار در لنگرود گفت: طی هماهنگی‌ها و درخواست‌های انجام‌شده از دوشنبه ۲۵ آذر به مدت یک هفته در ۱۶ مسجد شهرستان مستند و فیلم کوتاه پخش می‌شود.

افتتاحیه هشتیمن دوره جشنواره فیلم عمار در لنگرود + تصاویر

یه گزارش ۸دی مصطفی علیجانی با اشاره به اکران فیلم‌های هشتمین دوره جشنواره فیلم عمار در شهرستان‌ لنگرود اظهار کرد: موضوعات فیلم‌ها سبک زندگی، مدافعان حرم، ملت قهرمان، بیداری اسلامی، اقتصاد مقاومتی، جبهه فرهنگی و فتنه است.

وی با بیان اینکه افتتاحیه این جشنواره در منزل پدر فرمانده نابغه شهید مدافع حرم مرتضی حسین پور شلمانی انجام می‌شود افزود: سخنران مراسم افتتاحیه حجت‌الاسلام سعید مهدوی مسئول جبهه فرهنگی استان گیلان است.

دبیر جشنواره فیلم عمار در لنگرود از اکران مستند و فیلم‌های کوتاه در ۱۶ مسجد شهرستان خبر داد و تصریح کرد: طی هماهنگی‌ها و درخواست‌های انجام‌شده از دوشنبه ۲۵ آذر به مدت یک هفته در ۱۶ مسجد شهرستان مستند و فیلم کوتاه پخش می‌شود.

علیجانی با بیان اینکه سه‌شنبه ۳ بهمن‌ماه جاری اختتامیه این مراسم است گفت: سخنران ویژه این مراسم حسن شمشادی خبرنگار جمهوری اسلامی در سوریه است که این مراسم رأس ساعت ۱۹ در کانون زینبیه لنگرود برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: مراسم اکران هشتمین دوره جشنواره فیلم عمار با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لنگرود، سپاه ناحیه و جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی لنگرود در این شهرستان برگزار می‌شود.

منبع: لنگرخبر

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
جواد
مسئول این صفحه ؛ تاریخ های درج شده اشتباه ست ؛ تصحیح نمائید.
در حاشیه