نام نخستین بازیکن مازاد استقلال مشخص شد

مسئولان تیم فوتبال استقلال خوزستان قرارداد ۲ بازیکن خود را فسخ کردند که یکی از این بازیکنان سجاد بالغ هافبک این تیم است.

نام نخستین بازیکن مازاد استقلال مشخص شد

به گزارش هشت دی،تیم فوتبال استقلال خوزستان درحالی خود را آماده ادامه رقابت های لیگ برتر می کند که درصدد است تا با جذب بازیکنان جدید و موثر بتواند در لیگ برتر ماندنی شود.

مسئولان استقلال خوزستان تاکنون اسماعیل شریفات، عادل کلاه کج، محمد آرام طبع، محمد شریفی،  ناصر قلاوند و یعقوب کریمی را جذب کرده اند و بازیکنانی همچون رضا کرملاچعب، حسین بهرامی، طالب ریکانی، رضا مرادی و محمدعلی فرامرزی با فسخ قرارداد از این تیم جدا و راهی دیگر تیم ها شدند.

همچنین درحال حاضر، استقلالی ها درصدد جذب مهدی مومنی و دانیال ماهینی هستند و با این ۲ بازیکن هم به توافقاتی رسیدند اما مشکل اصلی آن است که سهمیه بزرگسال این تیم پرشده و استقلالی ها برای ثبت قرارداد این ۲ بازیکن باید ۲ فوتبالیست را از فهرست خود خارج کنند.

بر همین اساس، کادرفنی آبی ها با اعلام فهرست مازاد خود به باشگاه، درصدد بود تا جای خالی را برای ۲ بازیکن جدید باز کند که این اتفاق رخ داد و مسئولان استقلال خوزستان موفق شدند تا قرارداد سجاد بالغ را فسخ کنند.

یک بازیکن دیگر استقلال خوزستان هم با این تیم فسخ قرارداد کرد تا مهدی مومنی جایگزین او شود اما مسئولان استقلال خوزستان تاکنون نام او را منتشر نکردند و دلیل آن نامشخص است.

منبع: خبرگزاری برنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه