نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی:

قیر رایگان در بودجه سال ۹۴ یا ۹۵ پیشنهاد مجلس بود

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه قیر رایگان در بودجه سال ۹۴ یا ۹۵ پیشنهاد مجلس بود گفت: یک تبصره‌ای به بودجه اضافه‌شده بود و آن زمان قرار شد دو میلیون ‌تن قیر رایگان شرکت نفت در اختیار بنیاد مسکن، راه و شهرسازی و شهرداری‌ها قرار دهد.

قیر رایگان در بودجه سال ۹۴ یا ۹۵ پیشنهاد مجلس بود

به گزارش هشت دی،جبار کوچکی نژاد در نشست خبری بابیان اینکه قیر رایگان در بودجه سال ۹۴ یا ۹۵ پیشنهاد مجلس بود اظهار کرد: تبصره‌ای به بودجه اضافه‌شده و آن زمان قرار شد دو میلیون ‌تن قیر رایگان شرکت نفت در اختیار بنیاد مسکن، راه و شهرسازی و شهرداری‌ها قرار دهد.

وی با اشاره به اینکه بخشی از این قیر داده شد و بخشی هم داده نشد افزود: این قیر در سال ۹۵ به سه میلیون تن رسید و در سال ۹۶، چهار میلیون تن قیر تصویب شد تا این قیر را در اختیار دستگاه‌ها قرار دهند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مصوب شد که سه درصد از قیر را برای مدارس و آسفالت داخل واحدهای آموزشی قرار دهند اما اخیراً متوجه شدیم که این قیر را تخصیص ندادند.

کوچکی نژاد بابیان اینکه بنده و تعدادی از همکاران از وزیر نفت و وزیر راه در این مورد سؤال کردیم گفت: هفته گذشته در جلسه کمیسیون عمران بحث‌های زیادی پیش آمد و آمار و اطلاعات نشان می‌دهد که دقیق به این قانون عمل‌نکرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس تصویب کردند که این قیر صد درصد تخصیص‌یافته است خاطرنشان کرد: قبلاً در قانون صد درصد نیامده بود و این قیر هم باید در اختیار دستگاه‌ها قرار گیرد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه بسیاری از پیمانکارها طلب دارند و پولشان را دریافت نکردند گفت: با این صد درصد تخصیص ما در آینده نزدیک شاهد یک پیشرفت خوبی درراه‌های روستایی هستیم.

 کوچکی نژاد با اشاره به اینکه علارغم وجود مشکلات توانستیم خیلی از راه‌های روستایی شهرستان را توسط پیمانکاران بدهکار آسفالت کنیم بیان کرد: به امید خدا با این دو مصوبه مجلس ما هم قیر تهاتر و هم صد درصد تخصیص‌یافته داریم که باعث ‌می‌شود که یک تحول خوبی در بخش عمران روستایی انجام گیرد.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه