حضور ۱۳۴ بدمینتون‌باز از ۱۶ کشور در جام فجر

دبیر هیئت بدمینتون استان، از آمادگی زنجان برای میزبانی بیست و هفتمین دوره رقابت‌های بین‌المللی جام فجر خبر داد.

حضور ۱۳۴ بدمینتون‌باز از ۱۶ کشور در جام فجر

به گزارش هشت دی،غلامرضا باقری با بیان اینکه طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، بیست و هفتمین دوره رقابت‌های بین‌المللی بدمینتون جام فجر طی روزهای ۱۶ تا ۱۹ بهمن‌ امسال به میزبانی زنجان برگزار خواهد شد، افزود: طبق پیش‌بینی‌های به عمل آمده قرار است در این رویداد بین‌المللی شاهد حضور ۱۳۴ ورزشکار داخلی و خارجی متشکل از ۸۰ ورزشکار مرد و ۵۴ ورزشکار زن باشیم.
در این دوره از رقابت‌ها که چهار روز به طول خواهد انجامید، ورزشکارانی از کشورهای آلمان، اندونزی، ترکیه، هند، جمهوری آذربایجان، ویتنام، اردن، عراق، میانمار، استرالیا، مالزی، پرتغال، مکزیک، سوریه، مالدیو و تایلند به همراه ورزشکارانی از ایران در دو بخش آقایان و بانوان با هم به رقابت خواهند پرداخت.
او با اشاره به اینکه برای نخستین‌بار است که این رویداد بین‌المللی خارج از تهران میزبانی می‌شود، اظهار کرد: خوشبختانه با توجه به بازدیدی که مسئولان فدراسیون بدمینتون از امکانات و محل برگزاری مسابقات داشتند، هیچ مشکلی در برگزاری رقابت‌های بین‌المللی جام فجر نداریم که امیدواریم برگزاری مطلوب این رویداد بتواند فرصتی برای ارتقای بیش از پیش جایگاه بدمینتون کشور باشد.
جوایز ۲۵ هزار دلاری
همچنین به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون لازم به ذکر است که ” محمد اندی ” از کشور اندونزی و دبیر کمیته توسعه بدمینتون آسیا و مدرس کمپ ( AoP ) در مراسم افتتاحیه مسابقات حضور خواهد یافت .
همچنین ” سندی ژان ” از کشور چین که از مدرسین جهانی بدمینتون است به عنوان سرداور بیست و هفتمین دوره این رقابتها حضور خواهد داشت .
بیست و هفتمین دره مسابقات بین المللی بدمینتون دهه مبارک فجر ایران در روزهای شانزدهم لغایت نوزدهم بهمن امسال و با جوایز ۲۵ هزار دلاری در قسمت آقایان و بانوان در سالن اختصاصی بدمینتون شهرستان زنجان برگزار می شود.
۱۲ ملی پوش بانوان هم به منظور حضور قدرتمند در بیست و هفتمین دوره مسابقات بین المللی فجر ایران در اردوی آمادگی بسر می برند .
بازیکنان دعوت شده به این اردو متشکل از : ثریا آقایی ، سارا دلاوری ، ستایش عبدالکریمی ، ثمین عابدخجسته ، نسیم صفایی ، رومینا تاجیک ، هدیه شمس ، پریا اسکندری ، یگانه تفرشی و نازنین زمانی از تهران ، یگانه کرمانی از اصفهان و پگاه کامرانی از سمنان می باشند.
همچنین اردوی آمادگی ملی پوشان بدمینتون مردان هم باحضور ۱۲ بازیکن برگزار شد.
بازیکنان دعوت شده به این اردو عبارتند از : سروش اسکندری ، علیرضا فغفوری و علی قاسمی از زنجان ، فرزین خانجانی ، امیر قاسمی ، محمد پایروند و آرمین زکی زاده از تهران ، مهران شهبازی از کردستان ، حسن متقی و نادر مینایی از گیلان ، مسعود پیروزی از گلستان و امیر جباری از همدان می باشند.
این بازیکنان به مدت ۵ روز زیر نظر بهادر زکی زاده سرمربی تیم ملی بدمینتون بزرگسالان کشور به تمرین پرداختند. مرحله نخست اردوی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی بانوان و آقایان فردا به پایان می رسد.

منبع: ایسنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه