فرماندار ماسال از شهرداران خواست تا بنرهای تبریک را جمع آوری کنند ولی نشد

فرمانداری ماسال جوابیه ای در خصوص مطلب «چرا فرماندار ماسال فضا را برای تملق گویی فراهم می کند؟!» مندرج در سایت ماسال نیوز منتشر نمود.

فرماندار ماسال از شهرداران خواست تا بنرهای تبریک را جمع آوری کنند ولی نشد

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از ماسال نیوز، روابط عمومی فرمانداری ماسال با ارسال نامه ای به ماسال نیوز خواستار درج جوابیه روابط عمومی فرمانداری در خصوص مطلب «چرا فرماندار ماسال فضا را برای تملق گویی فراهم می کند؟!» شده است.

متن نامه روابط عمومی فرمانداری ماسال به این شرح می باشد:

مدیریت محترم پایگاه خبری تحلیلی ماسال نیوز

سلام علیکم

پیرو درج مطلبی با عنوان “چرا فرماندار ماسال فضا را برای تملق گویی فراهم می کند” در آن سایت، بدینوسیله جوابیه روابط عمومی فرمانداری شهرستان ماسال جهت درج در پایگاه خبری ماسال نیوز، بپیوست ارسال می گردد.

یاسر علیجانی

مسئول روابط عمومی فرمانداری شهرستان ماسال

متن جوابیه روابط عمومی فرمانداری ماسال به شرح زیر می باشد:

بسمه تعالی
مردم شریف و بزرگوار شهرستان ماسال
پیرو درج مطلبی با عنوان “چرا فرماندار ماسال فضا را برای تملق گویی فراهم می کند” در پایگاه خبری ماسال نیوز روابط عمومی فرمانداری شهرستان ماسال ضمن تشکر از همه اشخاصی که طی چند روز گذشته به انحاء مختلف نسبت به انتصاب فرماندار جدید شهرستان ماسال ابراز لطف نمودندنکات ذیل را جهت تنویر افکار عمومی مردم شریف و بزرگوار شهرستان ماسال به استحضار می رساند:
۱- فرماندار شهرستان ماسال از همان بدو معارفه رضایتی مبنی بر نصب پرده و بنر جهت انتصاب خویش نداشتند و در بسیاری از موارد که به صورت تلفنی به ایشان تبریک می گفتند از نصب پرده و بنر ممانعت نمودند اما با توجه به آشنایی عموم مردم با ایشان طی ۵ سال معاونت وی در فرمانداری ماسال  و کثرت تبریک گویندگان کنترل این امر میسر نگشت.
۲- فرماندار شهرستان ماسال در جلسه ی ستاد تسهیلات نوروزی تنها ۴ روز پس از انتصابش از شهرداران خواست تا نسبت به جمع آوری  پرده ها و بنرهای تبریک سطح شهر اقدام لازم را به عمل آورند که به دلیل نصب متوالی پرده های تبریک این امر ملموس نبوده است.
۳- هیچ دستگاه دولتی بدون تعامل و همکاری مردم قادر به پیشبرد اهداف خویش نمی باشد فرمانداری ماسال استقبال زایدالوصف مردم این شهرستان نسبت به انتصاب فرماندار جدید را پتانسیلی بسیار ارزشمند جهت اجرایی نمودن منویات مقام معظم رهبری، در خصوص اقتصاد مقاومتی می داند چرا که اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی بدون حضور و مشارکت فعال بدنه مردم هرگز میسر نخواهد شد.
۴- فرمانداری شهرستان ماسال، ضمن استقبال از هر گونه انتقاد سازنده و منصفانه،  مسئول دانستن فرماندار، در حالی که کمتر از ۲هفته از انتصابش می گذرد را درقبال فرهنگ نصب بنر و پرده  که به هردلیل در کل جامعه عمومیت یافته است و همچنین متملق دانستن همه افرادی که اقدام به نصب بنر و پرده تبریک نمودند را اقدامی به دور از انصاف و اخلاق اسلامی می داند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه