نماینده مردم صومعه‌سرا:

لزوم جدی گرفتن بسیج اشتغال در کشور برای مقابله با بیکاری/ دولت ضربتی برای ایجاد اشتغال وارد کار شود

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت برای ایجاد اشتغال باید ضربتی وارد کار شود چون زمان کنونی فرصتی برای تأمل و کوتاهی نیست.

لزوم جدی گرفتن بسیج اشتغال در کشور برای مقابله با بیکاری/ دولت ضربتی برای ایجاد اشتغال وارد کار شود

به گزارش هشت دی،سید کاظم دلخوش با تاکید بر ضرورت ایجاد اشتغال در کشور اظهار کرد: اگر بخواهیم مشکل اشتغال را در کشور حل کنیم باید بسیج اشتغال را جدی بگیریم.

وی با اشاره به ظرفیت عظیم بسیج ۲۰ میلیونی برای پیشبرد اهداف انقلاب در عرصه‌های نظامی و تسلیحاتی افزود: همان‌گونه که در حوزه نظامی و دفاعی توانسته‌ایم با به‌کارگیری ظرفیت مردمی حرفی برای گفتن داشته باشیم، باید حضور همه‌جانبه مردم را در تولید و اشتغال جدی بگیریم.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر به‌کارگیری ظرفیت بخش تعاونی و دولتی برای ایجاد اشتغال خاطرنشان کرد: قوای سه‌گانه مجریه، مقننه و قضائیه باید با همکاری و تعامل ظرفیت اشتغال در کشور را بسط و گسترش دهند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دولت باید از ظرفیت معادن، ذخایر، جنگل‌ها و غیره برای ایجاد اشتغال استفاده کند، تصریح کرد: دولت برای ایجاد اشتغال باید ضربتی وارد کار شود چون زمان کنونی فرصتی برای تأمل و کوتاهی نیست.

دلخوش با اشاره به مشکلات عدیده مردم در حوزه‌های مختلف اقتصادی ازجمله بیکاری گفت: دولت باید به‌شدت به دنبال حل مشکلات جوانان باشد و در این راه از هیچ خدمتی نباید کوتاهی و دریغ کند.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه