اعتراف عجیب راننده شیطان صفت پس از آزار دختر جوان

راننده جوانی که متهم است دختری را ربوده و اموالش را سرقت کرده در بازجویی‌ها مدعی شد، شاکی خودش اموالش را به او داده است. راننده جوانی که متهم است دختری را ربوده و اموالش را سرقت کرده در بازجویی‌ها مدعی شد، شاکی خودش اموالش را به او داده است.

اعتراف عجیب راننده شیطان صفت پس از آزار دختر جوان

به گزارش ۸دی،یک ماه قبل بود که دختر جوانی به اداره پلیس رفت و از مرد مسافرکشی به اتهام آزار و اذیت و سرقت  اموالش شکایت کرد.
شاکی گفت: صبح زود در یکی از خیابان‌های غربی تهران منتظر تاکسی بودم تا به محل کارم بروم که خودروی پرایدی کنارم توقف کرد، پس از گفتن مسیر سوار خودرو شدم. راننده که مرد جوانی بود، شروع به حرکت کرد و پس از طی مسافت کوتاهی تغییر مسیر داد.
وقتی اعتراض کردم مدعی شد که به خاطر ترافیک تغییر مسیر داده و به زودی به مسیر اصلی برمی‌گردد، به او اعتماد کردم تا اینکه راننده در خیابان خلوتی خودرواش را متوقف کرد و به زور کارت عابر و رمزش را از من گرفت. در حالی که به شدت ترسیده بودم مرد مسافرکش‌نما من را مورد آزار و اذیت قرار داد و پس از آن من را داخل خیابان از خودرو پایین انداخت و فرار  کرد، اما من شماره پلاک آن را یادداشت کردم، وی ادامه داد: راننده شیطان صفت از کارت عابرم ۴میلیون تومان به حساب دیگری انتقال داده است.

پس از طرح این شکایت تیمی از مأموران پلیس به دستور قاضی سهرابی، بازپرس شعبه نهم دادسرای امور جنایی تهران برای شناسایی متهم وارد عمل شدند. بررسی مأموران نشان داد: خودروی متهم مدتی قبل به خاطر ارتکاب جرم  دیگری توقیف شده است، بدین ترتیب مأموران متهم را هنگام تحویل خودرواش بازداشت کردند. متهم در بازجویی‌ها اتهام خود را انکار کرد.

وی در ادعایی عجیب گفت: روز حادثه  شاکی را سوار خودروام کردم، وقتی از مشکلات زندگی‌ام گفتم کارتش را در اختیار من قرار داد و قرار شد این مبلغ را به عنوان قرض از کارتش برداشت کنم. تحقیقات از متهم ادامه دارد.

منبع: رکنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه