رئیس مرکز آموزش فنی‌وحرفه‌ای شهرستان آستارا خبر داد

شرکت ۱۶۱ سرباز وظیفه آستارا در آزمون مهارت‌آموزی

رئیس مرکز آموزش فنی‌وحرفه‌ای شهید اشجعی شهرستان آستارا از برگزاری آزمون کتبی مهارت‌آموزی سربازان وظیفه این شهرستان و شرکت ۱۶۱ نفر سرباز وظیفه از هنگ مرزی، نیروی دریایی ارتش، نیروی انتظامی و سپاه ناحیه در این آزمون خبر داد.

شرکت ۱۶۱ سرباز وظیفه آستارا در آزمون مهارت‌آموزی

به گزارش هشت دی،بهبود معاشکار در آستارا با اشاره به برگزاری آزمون کتبی مهارت‌آموزی سربازان وظیفه این شهرستان اظهار کرد: این آزمون با هدف توانمندسازی سربازان وظیفه جهت ورود به بازار کار زیرنظر هیأت ناظر مرکز آموزش فنی‌وحرفه‌ای در یگان‌های نیروهای مسلح این شهرستان برگزار شد.

وی تعداد شرکت‌کنندگان در آزمون مذکور را ۱۶۱ نفر سرباز وظیفه از هنگ مرزی، نیروی دریایی ارتش، نیروی انتظامی و سپاه ناحیه شهرستان آستارا دانست و تصریح کرد: این آزمون در ۵۰ حرفه آموزشی نظیر جوشکاری، پیرایش مردانه، چهره‌پردازی و گرافیک، نقاشی خودرو و پرورش گیاهان دارویی برگزار شد.

رئیس مرکز آموزش فنی‌وحرفه‌ای شهید اشجعی شهرستان آستارا زمان اعلام نتایج آزمون کتبی مهارت‌آموزی سربازان وظیفه را تا هفته آینده دانست و خاطرنشان کرد: پس از برگزاری آزمون عملی به قبول‌شدگان گواهی مهارت بین‌المللی از سوی سازمان فنی‌وحرفه‌ای اعطا می‌شود.

معاشکار تعیین صلاحیت حرفه‌ای نیروی کار، اعتباربخشی به تجارت فنی‌وحرفه‌ای افراد، بسترسازی تحقق دولت الکترونیک، توسعه و بهبود خدمات‌رسانی را از جمله اهداف آزمون مذکور دانست و بیان کرد: ۳۴۰ نفر در مرکز آموزش فنی‌وحرفه‌ای شهرستان آستارا در رشته‌های مختلف فنی در حال آموزش هستند.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه