شاهین نجفی دستگیر شد+عکس

شنیده ها حکایت از آن دارد که شاهین نجفی خواننده هتاکی که در برخی از ترانه های خود به ساحت امامان معصوم (ع) توهین می کند، در دستگیر شده است.

شاهین نجفی دستگیر شد+عکس
به گزارش۸دی نیوز به نقل از جوان آنلاین، شنیده ها حکایت از آن دارد که ش.ن خواننده هتاکی که در برخی از ترانه های خود به ساحت مقدس امامان معصوم (ع) توهین کرده بود، دستگیر شده است.اگر چه این خبر هنوز تایید نشده است اما انتظار می رود در روزهای آینده اخبار بیشتری در این باره منتشر شود.

گفتن است، شاهین نجفی، خواننده‌ای هتاک است که در اشعار خود به ائمه معصومین و امام هادی (ع) توهین کرد که این جسارت وی با واکنش علما، مراجع و دلسوزان مواجه شد؛ تا جایی که کمپین‌های مردمی برای اعدام انقلابی وی به راه افتاد.

index

وی چندی پیش در گفتگو با یک نشریه آلمانی گفته بود: بین موقعیت من و سلمان رشدی تشابه کمی وجود دارد چراکه سلمان رشدی می‌تواند در زندگی مخفی خود کتاب بنویسد اما من باید روی صحنه باشم و اکنون این موقعیت از من سلب شده است.

  index.jpg.0.0

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
مسجد شهدای درگاه
باسلام به سایت روستای ما سر بزنید و در صورت امکان به جهت ترویج فرهنگ شهدا و به عنوان الگو کار در روستا ها لینکمان کنید و از نظرات ما رو غافل نکنید با تشکر --------------------------- امور فرهنگی هنری مسجد شهدای درگاه
عبدالوهاب
چی شد؟خبر درسته؟
در حاشیه