سردار احمدیان در مراسم "عصری با شهدا":

شهیدی یک هفته پس از عقدش اشک می‌ریخت تا در عملیات شرکت کند

رزمنده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه مردم نباید به خاطرات دفاع مقدس مانند افسانه نگاه کنند تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس شاهد بودیم که شهیدی یک هفته پس از عقدش اشک می‌ریخت تا در عملیات شرکت کند و هنوز هم پیکرش برنگشته و همسرش چشم به راه او است.

شهیدی یک هفته پس از عقدش اشک می‌ریخت تا در عملیات شرکت کند
 به گزارش ۸دی مراسم “عصری با شهدا” با بیان خاطراتی از عملیات “کربلای ۵” و با حضور سردار محمد احمدیان از فرماندهان عملیات‌های “کربلای ۴ و ۵” در کانون بسیج رشت برگزار شد.

سردار احمدیان در این مراسم با بیان خاطرات خود اظهار داشت: برگزاری چنین محافلی باید در اولویت فعالیت مجموعه‌های فرهنگی قرار گیرد زیرا بیان خاطرات دفاع مقدس دل‌های جوانان را به این امر صحیح هدایت می‌کند.

این رزمنده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه مردم نباید به خاطرات دفاع مقدس مانند افسانه نگاه کنند تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس شاهد بودیم که شهیدی یک هفته پس از عقدش اشک می‌ریخت تا در عملیات شرکت کند و هنوز هم پیکرش برنگشته و همسرش چشم به راه او است.

وی که یکی از فرماندهان عملیات‌های کربلای ۴ و ۵ بود ابراز داشت: بعد از دوران جنگ بسیاری از افراد خیال کردند که از دنیا عقب ماندند و به همین دلیل به دنیا چسبیدند که این امر سبب شد تا بسیاری از مردم نسبت به برخی ارزش‌ها بدبین شوند.

سردار احمدیان با اشاره به اینکه شهدا می‌خواستند پیام جهادشان تا روز قیامت به گوش مردم عالم برسد عنوان داشت: روایتگری و بیان خاطرات دفاع‌مقدس پیام شهیدان را به نسل‌های آینده منتقل می‌کند.

این رزمنده دوران دفاع مقدس با تاکید بر اینکه نباید گذاشت تا حرف‌های شهدا در زیرخاک‌ها مدفون شوند خاطرنشان کرد: برگزاری مراسمات خاطره‌گویی دفاع مقدس، معجزات و برکات بسیاری دارد.

 

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
جواد
خاصیت انقلابی ها همین است و بس
در حاشیه