دیدار اشتون با محکومان فتنه بدتر از کاپیتولاسیون است

عضو فراکسیون اصولگرایان با بیان اینکه دیدار اشتون با مسئولان فتنه بدتر از کاپیتالاسیون است گفت: آقای وزیر اطلاعات کجا هستید که این عجوزه برای دومین بار در سیستم قضایی کشور دخالت می‌کند.

دیدار اشتون با محکومان فتنه بدتر از کاپیتولاسیون است

به گزارش۸دی نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران،‌ مهدی کوچک‌زاده در جلسه علنی امروز طی اخطار قانون اساسی با استناد به اصل ۶۷ گفت: ما نمایندگان سوگند یاد کردیم که از حقوق ملت و امانتی که در اختیار داریم دفاع کنیم.  
 
وی افزود:‌ در قضیه کاپیتالاسیون می‌خواستند اتباع آمریکایی را از رسیدگی قضایی در ایران معاف کنند، به نظر من اینگونه است رفتار نماینده اروپا در ایران بدتر از کاپیتالاسیون است، چرا که محکوم شدگان دستگاه مستقل قضایی با آنها دیدار کرد.  
 
عضو فراکسیون اصولگرایان تصریح کرد:‌ ملت ایران بنده به اندازه عقل خودم می‌گویم که دیدار اشتون با مسئولین فتنه خدشه به ملت ایران است.  
 
کوچک زاده گفت: کوتاهی از وزیر اطلاعات  و وزیر خارجه پذیرفتنی نیست چرا که این اتفاق بدتر از کاپیتالاسیون است.  
 
وی اظهار داشت: ایران کشوری مستقل بوده و مستعمره یک مشت اروپایی بی خبر از خدا و بی تمدن و فرهنگ نیست، آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها به قول رهبر انقلاب غلط می‌کنند در مورد حقوق بشر ایران اظهار نظر کنند.  
 
کوچک زاده خطاب به وزیر اطلاعات گفت: آقای وزیر کجا هستید که برای بار دوم این عجوزه می‌آید در سیستم قضایی ما دخالت می‌کند،‌ آقای رئیس جمهور شما در تجلیل از شهدا در روز ۲۰ اسفند صحبت کردید حاصل خون شهدا استقلال ملت است، والله اگر اجازه بدهند نماینده پارلمان اروپا بیاید با محکومان دستگاه قضا دیدار کند، این بدتر از کاپیتالاسیون است جلوی این کارها را بگیرید، ملت ایران راضی نیست.  
 
عضو فراکسیون اصولگرایان تصریح کرد: وظیفه من دفاع از اصل ۶۸ یعنی دفاع از حقوق ملت است آقای لاریجانی شما رئیس و بزرگ هستید اگر من اشتباه می‌کنم شما اصلاح کنید. 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه