سازمان ملل حربه‌ای برای آمریکا در اجرای طرح‌های ضد ایرانی است/ تیر آمریکایی‌ها ضد ایران باز هم به سنگ خورد

امام جمعه رودبار قصران با بیان اینکه سازمان ملل متحد حربه‌ای برای آمریکا در اجرای طرح‌های ضد ایرانی است، گفت: تیر آمریکایی‌ها ضد ایران باز هم به سنگ خورد.

سازمان ملل حربه‌ای برای آمریکا در اجرای طرح‌های ضد ایرانی است/ تیر آمریکایی‌ها ضد ایران باز هم به سنگ خورد

به گزارش هشت دی،حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمجتبی حسنی استان تهران درباره رأی شورای امنیت نسبت به طرح ترامپ مبنی بر ورود به آشوب در ایران اظهار کرد: آمریکا دشمن شماره یک نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: مسائل اخیر کوچک و خانوادگی است و به آمریکایی‌ها ربطی ندارد؛ آنها از هر فرصتی برای ضربه‌ زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران استفاده می‌کنند؛ حربه‌هایی دارند که یکی از آن‌ها سازمان ملل متحد است و اینکه می‌خواهد در این سازمان برای ایران پرونده‌سازی کنند.

امام جمعه رودبار قصران با اشاره به اینکه رفتارهای سلیقه‌ای آمریکا با قوانین بین‌المللی سازگار نیست، تصریح کرد: ملت‌ها بیدار هستند و در قضیه معرفی قدس به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، جامعه جهانی علی‌رغم تهدیدهای آمریکا مقابل این کشور ایستادند و موافقت و اجماع نکردند.

حسنی با تأکید بر اینکه دولت‌ها چنین موضعی هم علیه این طرح ضد ایرانی ترامپ در سازمان ملل متحد گرفتند، اضافه کرد: بیداری ملت‌ها و دولت‌ها و اینکه آمریکا سلیقه‌ای با کشورها برخورد می‌کند و سیاست‌های آمریکا یک بام و دوهواست، باعث شد تا این تیرش علیه نظام جمهوری اسلامی هم به سنگ بخورد.

وی با بیان اینکه نقشه‌های شوم آمریکا نقش بر آب شده است، اظهار کرد: دولت آمریکا نتوانسته است جامعه جهانی را با خودش همراه کند و سران کشورهایی مانند روسیه و ترکیه به این‌ها هشدار دادند.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه